FUNDACJA

Galeria zdjęć

Kultura jako narzędzie promowania marki "Polska"

2016-03-21

W piątek, 18 marca 2016 r. w Instytucie Adama Mickiewicza w Warszawie odbyła się debata „Kultura a sprawa polska” zorganizowana przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego we współpracy z IAM. Podczas spotkania poruszone zostały kwestie budowania marki kraju poprzez kulturę oraz powinności państwa jako mecenasa sztuki. Debatę poprowadził Radek Brzózka, a udział w niej wzięli (w kolejności alfabetycznej): 

  • Dorota Buchwald, Instytut Teatralny 
  • Leszek Jażdżewski, Liberte! 
  • Rafał Kasprzak, Szkoła Główna Handlowa
  • Andrzej Matusiak, Stołeczna Estrada
  • Rafał Olbiński, malarz, grafik, "Wybitny Polak" 2013
  • Paweł Potoroczyn, Instytut Adama Mickiewicza
  • Krzysztof Przybył, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego
  • Bogna Świątkowska, Fundacja Bęc Zmiana
  • Krzysztof Zanussi, reżyser, scenarzysta, filozof

Relację z debaty będzie można przeczytać w magazynie „Teraz Polska” (nr 02/2016).

 

Fot. Kamil Broszko