W 35. edycji Konkursu nagrodzono 24 firmy z 12 województw: 14 produktów, 7 usług, 3 innowacje. Dodatkowo przyznano dwa wyróżnienia – po jednym w kategorii produktów i usług.
- Tegoroczna edycja była wyjątkowo silna – pod względem liczby zgłoszeń i ich jakości. Kapituła miała niezwykle trudne zadanie. Gratuluję wszystkim nagrodzonym. To właśnie dzięki takim firmom hasło „Teraz Polska” nie traci siły – przeciwnie, zyskuje nowe znaczenie - podsumowuje Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”.
– Godło „Teraz Polska” to nie jest zwykły znak graficzny. To czytelny sygnał zaufania – zarówno dla konsumentów, jak i partnerów biznesowych – podkreśla Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. – W dynamicznej i nieprzewidywalnej rzeczywistości rynkowej szczególnie cenimy symbole, które niosą ze sobą stabilność, wiarygodność i wartość. Godło „Teraz Polska” jest właśnie takim symbolem – buduje zaufanie, potwierdza jakość i zobowiązuje do jej utrzymania – dodaje.
Godło „Teraz Polska” to znak o najwyższej rozpoznawalności w kraju – zna go 90% Polaków, a 88% traktuje jako impuls zakupowy. Dla konsumentów to sygnał, że produkt lub usługa reprezentuje najwyższą jakość i przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku Polski – w kraju i za granicą.
– Dla laureatów ten dzień to ukoronowanie wysiłku, który często trwa latami – mówi Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”. – Nagroda jest znakiem uznania, ale także zachętą do dalszego rozwoju i źródłem zaufania w oczach klientów, partnerów i opinii publicznej.
Fotografie: KAKA.media