
Adamed Pharma
Adamed Pharma jest rodzinną firmą farmaceutyczno-biotechnologiczną ze 100-procentowym udziałem kapitału polskiego, która powstała w 1986 roku na bazie polskiej myśli naukowej i własnych patentów. Adamed dziś zatrudnia blisko 2800 współpracowników, posiada 2 zakłady produkcyjne w Polsce i jeden w Wietnamie.
Własność intelektualna firmy jest chroniona 250 patentami w większości krajów na świecie, a w swoim portfolio ma blisko 900 produktów w Polsce i za granicą.
Każdego roku firma produkuje ponad 3 miliardy tabletek sprzedawanych na kilkudziesięciu rynkach na świecie.
Luteina zawierająca progesteron jest jednym z flagowych produktów firmy Adamed. Jest to specyfik dostępny w wielu dawkach i wariantach podania, stosowany u kobiet w zaburzeniach hormonalnych różnego pochodzenia.
Katarzyna Chęcińska, Business Unit Director Adamed Pharma S.A.
Co skłoniło Państwa do wystartowania w Konkursie „Teraz Polska”?
Zdecydowaliśmy się na udział w Konkursie, ponieważ znak Teraz Polska pozostaje jednym z tych wyróżnień, które konsumenci rzeczywiście rozpoznają i którym ufają. Dla nas to nie tylko prestiż, ale także zobowiązanie wobec osób, które codziennie polegają na naszych lekach. Wyróżnienie przyznane naszemu flagowemu produktowi – który odpowiada na istotne potrzeby zdrowotne współczesnych kobiet – traktujemy jako powód do dumy. Innowacyjność i ciągłe doskonalenie są fundamentem naszej działalności. Dlatego cieszy nas, że zaangażowanie zespołów Adamed Pharma w tym obszarze zostało dostrzeżone i docenione przez Kapitułę Konkursową.
W jakim momencie rozwoju jest teraz Państwa firma i nagrodzone produkty/ usługi/ innowacje?
Adamed Pharma to w pełni polska, rodzinna firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, która od niemal 40 lat odpowiada na kluczowe wyzwania współczesnej medycyny. Dziś należy do największych podmiotów farmaceutycznych w kraju, zapewniając bezpieczeństwo lekowe milionom pacjentów w Polsce oraz na kilkudziesięciu rynkach zagranicznych. Skala działalności firmy sprawia, że jej rozwój wpływa nie tylko na kondycję krajowego sektora farmaceutycznego, lecz także szerzej przyczynia się do wzrostu polskiej gospodarki. Adamed Pharma posiada 8 przedstawicielstw, a konsekwentnie realizowana strategia oparta na innowacyjności i ekspansji międzynarodowej pozwoliła ugruntować pozycję firmy jako rozpoznawalnej, globalnej marki.
Jak uzyskane Godło „Teraz Polska” wpisuje się w strategię Państwa firmy?
Udział w Konkursie Teraz Polska, organizowanym przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego oraz przyznanie certyfikatu dla produktów zwierających progesteron z portfolio Adamed, to potwierdzenie naszego zaangażowania w dostarczanie pacjentom najwyższej jakości produktów leczniczych. Godło Teraz Polska stanowi nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale także wyraz zaufania do naszej marki i technologii, które rozwijamy w oparciu o innowacyjność i wiedzę naukową.
Uzyskane Godło Teraz Polska wpisuje się bezpośrednio w strategię Adamed Pharma, której fundamentem jest tworzenie i rozwijanie polskich produktów farmaceutycznych opartych na zaawansowanych rozwiązaniach badawczo-rozwojowych. Certyfikat ten wzmacnia naszą pozycję jako lidera polskiej branży i motywuje nas do dalszego inwestowania w jakość, bezpieczeństwo i skutec