FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra 2
Janusz Komurkiewicz, fot. Anna Karahan/Teraz Polska
Janusz Komurkiewicz, fot. Anna Karahan/Teraz Polska

FAKRO na podium w rankingu „TOP Marka 2025”

7 listopada 2025

W najnowszym badaniu „TOP Marka 2025” firma FAKRO zajęła pierwsze miejsce w segmencie stolarki budowlanej oraz trzecie miejsce w kategorii marek z branży budowlanej. To prestiżowe wyróżnienie potwierdza silną pozycję marki FAKRO w komunikacji medialnej i jej wyjątkową rozpoznawalność wśród odbiorców. FAKRO jest laureatem Godła „Teraz Polska” i od blisko 30 lat wpiera Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.

Ranking „TOP Marka” jest organizowany przez magazyn PRESS oraz Instytut Monitorowania Mediów. Tegoroczna edycja objęła 500 marek z 50 branż i została oparta na analizie 28,5 miliona publikacji w okresie od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.

Ranking powstaje w oparciu o wskaźniki: Impact- wskaźnik wpływu, Indeks sentymentu, który mierzy emocjonalny wydźwięk treści medialnych oraz Siła marki - wskaźnik potencjału komercyjnego marki. W tym roku firma FAKRO odnotowała dynamiczny wzrost we wszystkich wskaźnikach:  Siła marki wzrosła z 89 tys. do 131 tys., Indeks sentymentu podniósł się z 1,9 tys. do 2,1 tys., a Impact podskoczył z 47 mln na 62 mln.

„TOP Marka 2025” potwierdza, że FAKRO jest nie tylko liderem technologicznym, lecz także komunikacyjnym w branży budowlanej. Uzyskanie trzeciego miejsca w tak szerokim zestawieniu oraz pierwszej lokaty w segmencie stolarki budowlanej to potwierdzenie naszego konsekwentnego działania w obszarze jakości, innowacji i komunikacji. Dziękujemy naszym klientom, partnerom i zespołowi za zaufanie – mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu FAKRO.

FAKRO umacnia wizerunek marki nowoczesnej, odpowiedzialnej i bliskiej klientowi.  Pomocne w tym jest m.in. Godło „Teraz Polska”, które ma rekordowo wysoką rozpoznawalność wśród konsumentów. Wg tegorocznego badania wykonanego przez ASM Research Solutions Strategy, 72,1% konsumentów deklaruje, że zetknęło się z Godłem „Teraz Polska” na produktach lub usługach i aż 82% deklaruje, że ten biało-czerwony znak zwiększa prawdopodobieństwo zakupu oznaczonego nim produktu lub wyboru oznaczonej nim usługi. Trzy czwarte badanych deklaruje pozytywny wpływ Godła „Teraz Polska” na decyzje zakupowe konsumentów.

- Godło „Teraz Polska” zdobyliśmy już w 1996 r. i od tego czasu rozpoczęliśmy ekspansję na rynki zagraniczne. Dzisiaj możemy się pochwalić, że m.in. dzięki współpracy z Fundacją „Teraz Polska” jesteśmy firmą globalną i jako wicelider rynku okien dachowych osiągnęliśmy 15-proc. udział w światowej sprzedaży. – podkreśla Janusz Komurkiewicz.

Źródło Fakro.pl, materiały własne

 

karta dół 2
karta dół laureaci 2025

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego 

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 252
a.siedlinska@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.