FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
„Global Check-In” 2024 – konferencja o cyfrowym eksporcie już 19 września w Warszawie

„Global Check-In” 2024 – konferencja o cyfrowym eksporcie już 19 września w Warszawie

8 sierpnia 2024

„Global Check-in” to wyjątkowa, bezpłatna konferencja poświęcona tematyce ekspansji cyfrowej polskich firm MŚP na rynku europejskim. KIG stworzy forum dyskusji o potencjale i wyzwaniach prowadzenia sprzedaży cross-border na jednolitym rynku wewnętrznym w kontekście wieloletnich strategii na poziomie UE, wykorzystując swoje doświadczenie z najnowszym projektem cross-border.pl oraz 35-letnie doświadczenia we wspieraniu polskich przedsiębiorców w eksporcie.

Wydarzenie odbędzie się 19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie. Fundacja „Teraz Polska” jest partnerem tej konferencji a pezes Fundacji Krzysztof Przybyłpoprowadzi panel dyskusyjny „Polskie super-marki za granicą – jak wykorzystać ich doświadczenia w budowaniu silnej marki”.

 

Krajowa Izba Gospodarcza zaprezentuje przed przedsiębiorcami atrakcyjną perspektywę rozwoju eksportu cyfrowego na rynku europejskim. Konferencja „Global Check-in”  zgromadzi: przedstawicieli rządu, instytucji i organizacji działających w obszarze polityki związanej z przedsiębiorczością i eksportem; ekspertów e-commerce reprezentujących globalne firmy oraz dostawców usług i technologii e-commerce.

KIG zaprosił do udziału w wydarzeniu także znane polskie marki, które odniosły sukces w międzynarodowym e-commerce i stanowią najlepszy przykład na to, jak strategia cyfrowego eksportu wspomaga dynamiczne skalowanie biznesu.

Dyskusje panelowe będą prowadzone w ramach trzech kluczowych obszarów:

  • Strefa Policy to przestrzeń dyskusji o najważniejszych kierunkach rozwoju rynku wewnętrznego UE i oczekiwanych zmianach, które mogą pozytywnie wpłynąć na zwiększenie sprzedaży cross-border przez firmy MŚP. W Strefie Policy spotkają się m.in. przedstawiciele rządu, organizacji wspierających rozwój rynku cyfrowego i handlu wewnątrzunijnego, a także przedstawiciele sektora prywatnego. Efektem rozmów panelowych będą kluczowe rekomendacje dotyczące wyznaczenia priorytetów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w kontekście dalszej harmonizacji jednolitego rynku UE, z uwzględnieniem potrzeb biznesu.
  • Strefa Trend zgromadzi ekspertów e-commerce, którzy podejmą dialog na temat europejskich trendów w handlu elektronicznym z perspektywy konsumentów, sprzedawców oraz dostawców usług w łańcuchu wartości cross-border e-commerce. Omówiony zostanie również wpływ regulacji dotyczących zrównoważonego rozwoju na przedsiębiorstwa MŚP.
  • Strefa Brand to spotkanie przedstawicieli znanych marek, które na własnych przykładach opowiedzą, jak projektować i promować produkt na międzynarodową skalę i przekuć działania w sukces sprzedażowy za granicą. KIG chce zainspirować uczestników konferencji do odważnego myślenia o swoich produktach, które z powodzeniem mogą zdobywać światowe rynki. 

Dla uczestników konferencji będzie dostępna Strefa Ekspertów e-commerce. Podczas rozmów indywidualnych doświadczeni praktycy, zgromadzeni wokół projektu cross-border.pl, odpowiedzą na pytania przedsiębiorców i skonsultują strategie dotyczące budowania sprzedaży cross-border e-commerce.

Adresatami konferencji „Global Check-in” są przedsiębiorcy MŚP (producenci, właściciele marek e-commerce, dystrybutorzy, marketerzy, doradcy biznesowi), przedstawiciele biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale także wszyscy zainteresowani debatą na temat przyszłości cross-border e-commerce.

 

Miejsce: Centrum Kreatywności Targowa, ul. Targowa 56, Warszawa

Termin: 19 września 2024, 10:00 – 17:00

 

Wstęp na konferencję jest bezpłatny, obowiązują zapisy. Niezbędne informacje o wydarzeniu, formularz rejestracyjny oraz agenda dostępne są na stronie: https://globalcheckin.pl/

Konferencja odbywa się przy wsparciu m.in. Fundacji Polskiego Godła Promcyjnego „Teraz Polska”. Prezes Fundacji Krzysztof Przybył poprowadzi panel dyskusyjny „Polskie super-marki za granicą – jak wykorzystać ich doświadczenia w budowaniu silnej marki”.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 Konferencja powstała w ramach projektu cross-border.pl

Cross-border.pl to kompleksowy projekt edukacyjny stworzony przez KIG z myślą o MŚP, które chcą zdobyć wiedzę o tym jak rozwijać cross-border e-commerce w swojej firmie. Projekt cross-border.pl obejmuje portal internetowy, szkolenia stacjonarne w całej Polsce i wiele innych działań o tematyce ekspansji zagranicznej online.

Portal cross-border.pl dostarcza przedsiębiorcom MŚP praktyczne know-how na temat kolejnych etapów wdrażania sprzedaży eksportowej w kanałach online, tj. od przygotowania do eksportu, przez opracowanie strategii i dobór kanałów sprzedaży (m.in. poprzez platformy sprzedaży marketplace), po działania marketingowe. Wśród przydatnych narzędzi dostępnych na portalu są audyt gotowości do rozpoczęcia e-eksportu oraz pierwsza w Polsce wyszukiwarka europejskich platform marketplace.

Celem projektu jest stworzenie pomostu między polskimi MŚP, które decydując się na sprzedaż zagraniczną poszukują wsparcia sprzedażowego, marketingowego, procesowego czy merytorycznego, a firmami B2B, które świadczą takie usługi, m.in. w zakresie logistyki, obsługi sprzedaży, strategii czy marketingu. Do projektu dołączyło już ponad 60 partnerów - polskich usługodawców e-commerce, którzy współtworzą wartość merytoryczną platformy i dzielą się swoją wiedzą oraz ekspertyzą z odbiorcami projektu podczas szkoleń z cyklu „E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”.

Cross-border.pl został objęty patronatem instytucjonalnym Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Szkolenia odbywają się pod Honorowym Patronatem Ministerstwa Rozwoju i Technologii.

 

karta dół laureaci 2024

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.