
Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Sp. z o.o.
Gospodarstwo Pasieczne Łysoń to rodzinne przedsiębiorstwo specjalizujące się w wytwarzaniu wysokiej jakości produktów pochodzenia pszczelego. W Gospodarstwie łączy się tradycyjne metody pszczelarstwa z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi oraz świadomym podejściem do kwestii środowiskowych.
Asortyment obejmuje miody, świece z wosku pszczelego, słodycze i kosmetyki z naturalnych składników pszczelich, takich jak miód, propolis, pyłek kwiatowy czy wosk pszczeli.
Batony energetyczne „Miodowy Kłos” to funkcjonalne przekąski opracowane na bazie miodu z dodatkiem naturalnych składników, takich jak zboża, owoce i nasiona. Batony nie zawierają sztucznych dodatków, konserwantów i cukrów rafinowanych, co czyni je doskonałymi produktami dla konsumentów dbających o zbilansowaną dietę.
Katarzyna Łysoń, właścicielka firmy
Co skłoniło Państwa do wystartowania w Konkursie „Teraz Polska”?
Zdecydowaliśmy się na udział w Konkursie ‘Teraz Polska’, ponieważ od lat obserwujemy, siłę oddziaływania tego prestiżowego Godła w promowaniu Polski oraz wartości takich jak: jakość, innowacyjność i rzetelność. Właśnie takie wartości, od samego początku były fundament rozwoju naszej firmy. Udział w konkursie stanowi dla nas możliwość sprawdzenia, czy to, czym zajmujemy się na co dzień, faktycznie wyróżnia nas na tle rynku – i czy ma szansę być wizytówką polskiej przedsiębiorczości. Konkurs stał się okazją, do zaprezentowania naszej marki Miodowy Kłos, w szerokim gronie elitarnych produktów.
W jakim momencie rozwoju jest teraz Państwa firma i nagrodzone produkty?
W chwili obecnej nasza firma znajduje się w szczególnym momencie swojego rozwoju. Mamy za sobą lata intensywnej pracy, licznych badań oraz inwestycji, ale przede wszystkim budowania relacji z klientami, których zaufanie jest dla nas największą wartością. Nagrodzony produkt to efekt naszego zaangażowania, pasji i nieustannego dążenia do doskonałości. Jesteśmy dumni, że marka Miodowy Kłos, została zauważona i doceniona przez Kapitułę Konkursu. Dla mnie osobiście, stanowi to potwierdzenie, że warto wierzyć w swoje marzenia, pomysły oraz konsekwentnie dążyć do ich realizacji, nawet jeśli droga jest długa i wyboista.
Jak uzyskane Godło „Teraz Polska” wpisuje się w strategię Państwa firmy?
Uzyskanie Godła ‘Teraz Polska’ to zaszczyt, prestiż, ale też ogromna motywacja do dalszego działania. Wyróżnienie to stanowi potwierdzenie, że podążamy właściwą drogą oraz zobowiązuje nas do dalszego rozwoju, naszej marki, jak i standardów, które reprezentujemy. Wpisuje się ono bowiem doskonale w strategię naszej firmy: bycia silnym, wiarygodnym i nowoczesnym polskim brandem, który budzi zaufanie, inspiruje oraz pokazuje, że to co polskie, może być najlepsze i na światowym poziomie. Wierzę, że to dopiero początek nowego rozdziału w historii naszej firmy.