Możesz zdobyć Godło „Teraz Polska” dla firmy! Zobacz jak to zrobić i dlaczego warto – WIDEO
W prezentowanym poniżej materiale wideo zajmujemy się tematem kluczowym dla każdego przedsiębiorstwa – skutecznym promowaniem wysokiej jakości produktów i usług. Film jest zapisem webinaru przeprowadzonego dla przedsiębiorców przez Michała Lipińskiego, dyrektora Konkursu „Teraz Polska” i członka zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.
Zobacz nasze wideo i odkryj, jak umiejętne wykorzystanie Godła „Teraz Polska” może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży oraz zbudowanie zaufania klientów.
Tematyka wideo
- Godło „Teraz Polska” i jego wpływ na biznes: przedstawiamy rolę i znaczenie znaku jakości w kontekście strategii marketingowej i budowania marki.
- Zwiększona sprzedaż za sprawą Godła „Teraz Polska”: wyjaśniamy w jaki sposób Godło „Teraz Polska” może wpłynąć na wzrost sprzedaży produktu i usługi.
- Zaufanie klientów jako kluczowy element: tłumaczymy, jak Godło „Teraz Polska" wpływa na postrzeganie marki i buduje zaufanie klientów, przekładając się na lojalność i powtarzalność zakupów.
- Implementacja Godła „Teraz Polska” w twoim biznesie: opiszemy również praktyczne wskazówki dotyczące skutecznej implementacji znaku jakości na produktach i usługach.
Wideo z Michałem Lipińskim odkrywa potencjał Godła „Teraz Polska” dla rozwoju Twojego biznesu!
Wierzymy, że dostrzeżesz konkretne korzyści - dostarczamy wiedzę i narzędzie, umożliwiające skuteczne zwiększenie sprzedaży. Dołącz do naszej społeczności biznesowej i razem budujmy sukces!
Kilka faktów o Godle i Konkursie „Teraz Polska”
Na przestrzeni 30. lat Godło „Teraz Polska” stało się marką samą w sobie i synonimem najwyższej jakości. Obecnie należy do najbardziej rozpoznawalnych znaków promocyjnych w Polsce. Jego siła rynkowa, a także wysoka rozpoznawalność wzmacniają konkurencyjność i prestiż nagrodzonych nim Laureatów, nie tylko w Polsce, ale również za granicą.
Oto kilka najważniejszych wskaźników, związanych z oddziaływaniem Godła „Teraz Polska” na konsumentów:
- 88 % ankietowanych kojarzy Godło „Teraz Polska” ze stabilną jakością oznaczonych nim produktów i usług,
- 83 % respondentów uważa Godło „Teraz Polska” za dobry sposób oznaczania wysokiej jakości polskich produktów i usług,
- 83 % badanych deklaruje, że Godło „Teraz Polska” jest zachętą do zakupu oznaczonych nim produktów i usług,
- 78 % ankietowanych zgadza się ze stwierdzeniem, że mając możliwość wyboru należy kupować polskie produkty.
Powyższe dane pochodzą z najnowszych badań społeczno-rynkowych, zrealizowanych przez ASM Research Solutions Strategy. Kliknij i pobierz Raport „Teraz Polska”.
Zgłoś produkt lub usługę do Konkursu „Teraz Polska"
Jeśli chcesz, by Twoja firma mogła oznaczyć produkty i usługi Godłem „Teraz Polska”, kliknij TUTAJ i dowiedz się więcej.
Masz pytania? Zadzwoń pod nr tel. 22 826 01 91 lub napisz konkurs@terazpolska.pl