FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
Michał Lipiński. Fot. KAKA.media
Michał Lipiński. Fot. KAKA.media

Możesz zdobyć Godło „Teraz Polska” dla firmy! Zobacz jak to zrobić i dlaczego warto – WIDEO

28 stycznia 2024

W prezentowanym poniżej materiale wideo zajmujemy się tematem kluczowym dla każdego przedsiębiorstwa – skutecznym promowaniem wysokiej jakości produktów i usług. Film jest zapisem webinaru przeprowadzonego dla przedsiębiorców przez Michała Lipińskiego, dyrektora Konkursu „Teraz Polska” i członka zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

Zobacz nasze wideo i odkryj, jak umiejętne wykorzystanie Godła „Teraz Polska” może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży oraz zbudowanie zaufania klientów.

 

Tematyka wideo

  • Godło „Teraz Polska” i jego wpływ na biznes: przedstawiamy rolę i znaczenie znaku jakości w kontekście strategii marketingowej i budowania marki.
  • Zwiększona sprzedaż za sprawą Godła „Teraz Polska”: wyjaśniamy w jaki sposób Godło „Teraz Polska” może wpłynąć na wzrost sprzedaży produktu i usługi.
  • Zaufanie klientów jako kluczowy element: tłumaczymy, jak Godło „Teraz Polska" wpływa na postrzeganie marki i buduje zaufanie klientów, przekładając się na lojalność i powtarzalność zakupów.
  • Implementacja Godła „Teraz Polska” w twoim biznesie: opiszemy również praktyczne wskazówki dotyczące skutecznej implementacji znaku jakości na produktach i usługach.

 

Wideo z Michałem Lipińskim odkrywa potencjał Godła „Teraz Polska” dla rozwoju Twojego biznesu!

Wierzymy, że dostrzeżesz konkretne korzyści - dostarczamy wiedzę i narzędzie, umożliwiające skuteczne zwiększenie sprzedaży. Dołącz do naszej społeczności biznesowej i razem budujmy sukces!

Kilka faktów o Godle i Konkursie „Teraz Polska”

Na przestrzeni 30. lat Godło „Teraz Polska” stało się marką samą w sobie i synonimem najwyższej jakości. Obecnie należy do najbardziej rozpoznawalnych znaków promocyjnych w Polsce. Jego siła rynkowa, a także wysoka rozpoznawalność wzmacniają konkurencyjność i prestiż nagrodzonych nim Laureatów, nie tylko w Polsce, ale również za granicą.

Oto kilka najważniejszych wskaźników, związanych z oddziaływaniem Godła „Teraz Polska” na konsumentów:

  • 88 % ankietowanych kojarzy Godło „Teraz Polska” ze stabilną jakością oznaczonych nim produktów i usług,
  • 83 % respondentów uważa Godło „Teraz Polska” za dobry sposób oznaczania wysokiej jakości polskich produktów i usług,
  • 83 % badanych deklaruje, że Godło „Teraz Polska” jest zachętą do zakupu oznaczonych nim produktów i usług,
  • 78 % ankietowanych zgadza się ze stwierdzeniem, że mając możliwość wyboru należy kupować polskie produkty.

 

Powyższe dane pochodzą z najnowszych badań społeczno-rynkowych, zrealizowanych przez ASM Research Solutions Strategy. Kliknij i pobierz Raport „Teraz Polska”.

Zgłoś produkt lub usługę do Konkursu Teraz Polska"

Jeśli chcesz, by Twoja firma mogła oznaczyć produkty i usługi Godłem „Teraz Polska”, kliknij TUTAJ  i dowiedz się więcej.

Masz pytania? Zadzwoń pod nr tel. 22 826 01 91 lub napisz konkurs@terazpolska.pl

karta dół laureaci 2024

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.