FUNDACJA

Polskie Puzzle w Toruniu

środa, 06 marca 2013

Podczas panelu, który odbył się 5 marca br. w ramach Forum Gospodarczego w Toruniu, o swoim sukcesie opowiadała Zofia Noceti-Klepacka i Łukasz Jakóbiak. O sukcesach polskiego łazika marsjańskiego mówiła Anna Watza.

Panel Polskie Puzzle: Rola młodych Polaków w kreowaniu marki Polska został zorganizowany przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska" i Fundację Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc.

Młodość i kapitał intelektualny Polski to kluczowe atuty strategiczne, na których można oprzeć siłę marki Polska - mówił w swoim powitaniu Krzysztof Przybył, prezes FPGP "Teraz Polska" - To młode pokolenie za kilka, kilkanaście lat przejmie stery w różnych obszarach życia publicznego.

Dr Jarosław Górski z Wydziału Nauk Ekonomicznych UW mówił o postrzeganiu Polski w świecie i potrzebie promocji kraju, natomiast Bartosz Głowacki i Kamil Bolek ze Studenckiego Koła Naukowego Psychologii Społecznej Moderator z Wydziału Psychologii UW przedstawili nowatorskie badanie obrazujące jak studenci postrzegają markę Polska. Spotkanie moderował Adam Mikołajczyk, prezes Fundacji Best Place.

Na sali prawie sama młodzież, która z zainteresowaniem słuchała jak własne pasje mogą stać się drogą do sławy. Paneliści opowiadając jak ze zwykłych ludzi stali się kowalami własnego sukcesu, zachęcali, żeby nie odkładać swoich marzeń, żeby nie szukać przeciwności, a raczej innych którzy mogą pomóc w realizacji celów.

Dziewczyna z warszawskiego podwórka, chłopak z kawalerki w bloku, studenci z publicznych uczelni – oni nie bali się trudności, przeciwności i pracy. Postanowili zrealizować swój cel i im się udało. Warto spełniać marzenia, warto wierzyć i promować siebie. W ten sposób promujemy nasz kraj.

Zapraszamy do obejrzenia galerii ze spotkania.


 

Publikuj na FacebookPublikuj na GooglePublikuj na LinkedinPublikuj na Twitter