Rohhe Sp. z o.o.
Rohhe Sp. z o.o. specjalizuje się w produkcji tzw. termoizolacji technicznych, których przeznaczeniem jest izolacja cieplna instalacji grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, wodnych, kanalizacyjnych, instalowanych zarówno w obiektach budowlanych jak i przemysłowych. Teren działań handlowych stanowi rynek Polski oraz europejskie rynki eksportowe.
Godłem „Teraz Polska” została nagrodzona seria termoizolacyjnych mat lamelowych z wełny mineralnej do izolacji kanałów wentylacyjnych r.Flow® i r.Heat®. Maty lamelowe r.Flow® są pokryte zbrojoną folią aluminiową i przeznaczone do izolacji termicznej, przeciwkondensacyjnej oraz akustycznej kanałów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, a także do izolacji instalacji ciepłowniczych. Produkty r.Heat® to otuliny z wełny mineralnej stosowane w instalacjach przeciwpożarowych, grzewczych, ciepłowniczych, wentylacyjnych, sanitarnych oraz przemysłowych. Zastosowana wełna mineralna posiada wysoką odporność na temperaturę (do 300°C) oraz wzdłużny układ włókien, nadający produktowi sztywność oraz optymalne właściwości termoizolacyjne.
Michał Kalinowski, prezes zarządu Rohhe
Rohhe to idea utkana z marzeń o pięknym świecie. Jako grupa pasjonatów w 2016 r. ideę tę przekuliśmy w firmę produkcyjną, oferującą rozwiązania pozwalające na oszczędzanie najbardziej deficytowego i pożądanego zarazem czynnika rozwoju cywilizacji – energii. W branży termoizolacji technicznych jesteśmy jedynym producentem mogącym pochwalić się posiadaniem w 100 proc. polskiego kapitału. Dzięki temu możemy realizować naszą misję jako praktyczny przykład polskiej kreatywności, przedsiębiorczości i myśli technicznej. Owocami naszej pracy są systematycznie wdrażane nowe technologie i produkty, sprzedawane na rynku polskim oraz rynkach eksportowych. Choć rozpoczęliśmy podbój rynku niespełna pięć lat temu, oceniamy, że obecnie wciąż jesteśmy na początku naszej drogi. W poczuciu dumy z naszego polskiego pochodzenia postanowiliśmy zweryfikować jakość naszych produktów, innowacyjność technologii i systemu zarządzania oraz mierzony wynikami finansowymi sukces rynkowy poprzez udział w Konkursie „Teraz Polska”. Jesteśmy przekonani, że posiadając Godło „Teraz Polska”, wzmocnimy wizerunek polskich produktów i zwiększymy rozpoznawalność marki Rohhe, a przyszłe sukcesy zrealizujemy pod hasłem „Teraz Rohhe”.