
TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych zostało założone w 2003 roku. Firma (ze 100% polskim kapitałem) planuje w 2025 r. zakończyć przekształcenie się w spółkę akcyjną.
Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, ale ponad 400 osobowy zespół działa na terenie całej Polski, poprzez przedstawicieli regionalnych i sieć ponad 2000 współpracujących agentów.
TUZ oferuje kompleksowe ubezpieczenia dla małych i średnich firm, w tym bogaty wybór OC zawodowych. Firma rozwija też ofertę dla większych przedsiębiorstw, obejmującą ubezpieczenia majątkowe, flotowe, odpowiedzialności cywilnej i gwarancje.
Auto Casco All Risk, to ochrona od zniszczenia, uszkodzenia i kradzieży pojazdu w wyniku wszystkich ryzyk (z wyjątkiem wyłączonych). Obowiązuje w Polsce i w Europie, dla pojazdów w wieku nawet 20 lat – co jest rynkowym wyróżnikiem. Produkt powstał z myślą o komfort klienta, co oznacza: brak udziału własnego; brak franszyzy integralnej, czyli odpowiedzialności za najmniejsze nawet szkody; brak potrąceń amortyzacyjnych przy rozliczaniu kosztu naprawy oraz brak redukcji sumy ubezpieczenia, czyli nie ma konieczności doubezpieczenia pojazdu po szkodach częściowych.
Dodatkowym wyróżnikiem AC All Risk jest ubezpieczenie za 1 zł bagażu – do kwoty 5000 zł – również od kradzieży. Objęte są nim m.in.: rowery, narty, odzież, obuwie czy foteliki.
Jarosław Matusiewicz, Prezes Zarządu TUZ Ubezpieczenia
Decyzja o ponownym udziale w Konkursie „Teraz Polska” była naturalnym krokiem w umacnianiu naszej pozycji rynkowej oraz potwierdzeniem najwyższej jakości usług, które oferujemy. Z dumą przyjęliśmy drugie już – po nagrodzie dla ubezpieczenia domu i mieszkania „Bezpieczny Dom” – Godło „Teraz Polska”, tym razem za nasz flagowy produkt: Autocasco All Risks. To nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale również dowód na to, że konsekwentnie rozwijamy innowacyjne rozwiązania, odpowiadające na zmieniające się potrzeby klientów. Jesteśmy dziś w fazie dynamicznego wzrostu, a kolejne wyróżnienie w konkursie umacnia nas w przekonaniu, że obrana strategia – skoncentrowana na jakości, elastyczności i dawaniu klientom i klientkom realnego poczucia bezpieczeństwa – jest właściwa. Nagroda ta wspiera rozpoznawalność naszych produktów i doskonale wpisuje się w naszą misję: oferowania ochrony, która daje spokój i pewność niezależnie od stylu życia i etapu, na którym znajduje się klient.