Zakłady Farmaceutyczne Colfarm S.A.
COLFARM SA to nowoczesne polskie zakłady farmaceutyczne założone w 1999 roku w obszarze Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec. Od kilkunastu lat firma nieustannie zdobywa cenne doświadczenie w sektorze ochrony zdrowia, dynamicznie rozwijając technologię produkcyjną w segmencie suplementów diety i leków OTC. Firma działa w oparciu o najwyższe standardy produkcyjne, które stanowią gwarancję wytwarzania produktów najwyższej jakości.
Godłem „Teraz Polska” została nagrodzona Linia suplementów MAXI, w tym produkty takie jak: Maxi Krzem i Maxi Krzem + Biotyna, Maxi HairUp! Maxi Krzem zawiera unikalny kompleks 3MAX CARE – połączenie biotyny, krzemionki i kwasu pantotenowego z wyciągami ze skrzypu polnego i ziela pokrzywy, które wzmacniają włosy oraz paznokcie. Dodatkowo Maxi Krzem zawiera szereg witamin oraz kwas foliowy. Maxi Krzem + BIOTYNA to produkt, który wspiera utrzymanie mocnych włosów. Zawiera aż 2,5 mg. Biotyny. Jedna kapsułka zawiera ponad 45 mg. krzemionki pochodzącej z wyciągów roślinnych. MAXI HairUp! to produkt, który zawiera wyciągi z pędów bambusa i pokrzywy, aminokwasy, kolagen, ekstrakt z drożdży, MSM, żelazo, cynk, kolagen, witaminy, biotynę, kwas foliowy. Składniki wspierają powstawanie nowych cebulek włosa i wspomagają ich wzrost.
Janusz Kozłowski, prezes Colfarm SA
Zakłady Farmaceutyczne Colfarm SA po rozbudowie i modernizacji zakładu oraz zorganizowaniu nowoczesnego działu B+R przesuwają środek ciężkości swojej aktywności z produkcji suplementów diety na wyroby medyczne i produkty lecznicze. Po przeprowadzonym procesie wdrożenia do produkcji najnowocześniejszych technologii i maszyn firma przechodzi proces wzbogacenia swojego portfolio o najnowsze zdobycze nauk medycznych i farmaceutycznych.
Godło „Teraz Polska” to znak o bardzo dużym prestiżu. Łączy, a przede wszystkim wyróżnia na rynku firmy z polskim kapitałem. Ma bardzo długą historię i bez wątpienia mocną pozycję w świadomości Polaków. Podjęcie decyzji o starcie w Konkursie „Teraz Polska” było zatem bardzo łatwe. Chcielibyśmy, aby Godło towarzyszyło wszystkim aktywnościom marketingowym, które będziemy podejmować. Materiały reklamowe, takie jak foldery, ulotki, oferty handlowe, będą prezentowane podczas konferencji, targów czy spotkań z klientami. Godło będzie również ważnym elementem prowadzonych przez nas kampanii w mediach tradycyjnych i w Internecie. Liczymy na to, że przyczyni się do popularyzacji naszych produktów.