FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra

Publikacja "Promocja Polski. Narzędzie wspierania konkurencyjności?"

12 sierpnia 2010

Nakładem Wydawnictwa Naukowego Wydziału Zarządzania UW ukazała się książka pt. „Promocja Polski. Narzędzie wspierania konkurencyjności?”.

Redakcja naukowa:
Alojzy Z. Nowak, Krzysztof Opolski, Jarosław Górski

Publikacja jest pokłosiem III edycji Konkursu na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski pt. „Teraz Polska Promocja”. Książka ma charakter pracy zbiorowej i składa się z opracowań powstałych na podstawie najlepszych prac magisterskich, które zdobyły nagrody główne, nagrody specjalne oraz wyróżnienia w edycji konkursu z 2009 roku.

Ideą konkursu jest to, aby popularyzować tematykę marketingu terytorialnego, promować ją jako interesujący, ale przede wszystkim pożyteczny kierunek badań naukowych i działać na rzecz wykorzystania wyników tych prac w praktyce działań służących promocji Polski w świecie – polskiej gospodarki, kultury, nauki i in.

Autorzy, redaktorzy i wydawca wyrażają nadzieję, że opublikowane w niej teksty przysłużą się poprawie skuteczności promocji naszego kraju i staną się inspiracją do dalszych badań w tym temacie.

Spis treści:
 
1.
Wprowadzenie
5
 

Alojzy Z. Nowak

 
2.

Dyplomacja publiczna i branding narodowy w służbie pozytywnego wizerunku kraju. Casus Polski.

7
 

Piotr Krowicki

 
3.
Polska i Polacy z punktu widzenia obcokrajowców
37
 

Joanna Kubera

 
4.

Hiszpański system promocji gospodarczej. Wnioski dla Polski

69
 

Maria Piątkowska

 
5.

Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku podmiotów międzynarodowych

90
 

Aleksandra Puchta

 
6.

Analiza klimatu inwestycyjnego w gminach podregionu poznańskiego

118
 

Ilona Kargul

 
7.

Analiza działań marketingowych Warszawy na tle innych miast europejskich

149
 

Agata Kruszka

 
8.

Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego

178
 

Ewa Puciata

 
9.

Rola samorządów terytorialnych i organizacji pozarządowych w tworzeniu i rozwoju produktów turystycznych na przykładzie wybranych gmin nadbużańskich

199
 

Anna Wereszko

 
10.

Wsparcie promocyjno-informacyjne jako instrument polskiej polityki proeksportowej w latach 1991-2008

232
 

Marcin Nowik

 
11.

Pozyskiwanie kapitału przez MŚP za pośrednictwem rynku NewConnect i funduszy PE/VC

261
 

Paweł Kalinowski

 

karta dół laureaci 2024

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.