Konkurs „Teraz Polska Turystyka” na najlepsza pracę magisterską
Polska Organizacja Turystyczna i Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska" powołały konkurs prac magisterskich „Teraz Polska Turystyka”, aby we współpracy ze środowiskiem naukowym wyłonić młode talenty i uzyskać prace badawcze o potencjale wdrożeniowym.
Od magistra do zwycięzcy! Super nagrody!
W konkursie mogą brać udział absolwenci studiów magisterskich, których prace:
- dotyczą turystyki krajowej lub przyjazdowej do Polski;
- zostały obronione w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 30 sierpnia 2022 r.;
- uzyskały co najmniej stopień bardzo dobry.
Na zgłoszenia czekamy do 30.08.2022 r. Aby przystąpić do Konkursu prosimy przesłać do Polskiej Organizacji Turystycznej wypełnioną kartę zgłoszeniową. Szczegółowe warunki udziału w Konkursie zawiera regulamin.
Nadesłane prace zostaną ocenione przez Komisję Ekspertów, a zwycięzcy zostaną wybrani przez Kapitułę Konkursu. Laureatów poznamy we wrzeniu 2022 r.
Jeśli jesteś zainteresowany uczestnictwem w Konkursie „Teraz Polska Turystyka" i chcesz uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z Lilianą Topolnicką-Waszczuk tel. +22 536 70 64, + 22 536 70 70, liliana.waszczuk@pot.gov.pl.
Celem Konkursu jest:
- promocja prac magisterskich z zakresu rozwoju, promocji, konkurencyjności, koncepcji marketingowych turystyki Polski;
- wymiana doświadczeń oraz osiągnięć dydaktycznych różnych środowisk akademickich z obszaru turystyki poprzez prezentację najlepszych prac magisterskich;
- promocja młodych talentów ludzi, których pasja i poziom wiedzy o aktualnych trendach czy koncepcje marketingowe o polskiej turystyce zostały zwarte w obronionych pracach magisterskich;
- wykreowanie pozytywnego wizerunku Polaków, pokazanie ich dokonań oraz ich wyróżnienie, jako przyszłych liderów i profesjonalistów w turystyce Polski;
- wzrost rozpoznawalności potencjału polskiej gospodarki turystycznej.
- Chętnie podejmujemy współpracę w tym zakresie, gdyż dysponujemy doświadczeniem zebranym podczas organizacji 11. edycji konkursu prac magisterskich „Teraz Polska Promocja i Rozwój”. Promocja polskiej turystyki jest jedną z metod wspierania konkurencyjności kraju. Niewątpliwie jest to dziedzina, która ulega dynamicznym przemianom w ostatnim czasie, a zatem potrzeba jest systematycznych badań i analiz. Duże znaczenie ma również świeże i kompetentne spojrzenie młodych, dobrze wykształconych ludzi pełnych zapału do kontynuowania obranej tematyki – czy to na niwie teoretycznej, czy też praktycznej. – podkreślił Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.