FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra

"Soczysta Marka Narodowa", czyli jak ugryźć temat brandingu państw

1 marca 2012

 

 

W sobotę 17 marca 2012 r. odbędzie się konferencja „Soczysta marka narodowa, czyli jak ugryźć temat brandingu państw”, organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej „Moderator”. Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego gościł będzie naukowców, specjali-stów i najlepszych ekspertów zajmujących się tematyką brandingu narodowego.

Całodniowa konferencja dotyczyć będzie teorii i praktyki budowania marki narodowej. Studenci oraz osoby zainteresowane brandingiem narodowym dowiedzą się, jakie są jego narzędzia, jak stworzyć dobrą markę narodową oraz jak zbudować skuteczną kampanię promocyjną. Przeanalizowane zosta-ną przykłady Polski (m.in. w kontekście Euro 2012) oraz wielu innych państw. W ramach konferencji odbędzie się również panel dyskusyjny z udziałem ekspertów i dziennikarzy.

Wśród zaproszonych prelegentów są m.in. dr Marta Hereźniak, autorka książki „Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju”, dr Marta Ryniejska-Kiełdanowicz, specjalista w zakresie PR-u i komunikowania międzynarodowego oraz Adam Mikołajczyk, prezes Zarządu Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc. Honorowy patronat nad konferencją objęła Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska".

Konferencja „Soczysta marka narodowa” to znakomita i bardzo cenna inicjatywa. To fantastycznie, że ten ważny i aktualny temat został podjęty przez młodych ludzi, których pasja i zaangażowanie ma szanse poszerzyć grono profesjonalistów w dziedzinie brandingu narodowego – mówi dr Marta He-reźniak. Euro 2012 to dla Polski szansa, aby stać się szanowaną i rozpoznawalną marką. Nie możemy sobie pozwolić na to, aby tej szansy nie wykorzystać. Markowe kraje korzystają z premii wizerunkowej, która daje im przewagę konkurencyjną w wymiarze gospodarczym, politycznym i społecznym oraz sprawia, że kraj i jego szeroko rozumiane produkty są pożądane i cenione przez turystów, inwestorów, konsumentów i międzynarodową opinię publiczną – dodaje.

Branding narodowy to dziedzina stosunkowo nowa i mocno interdyscyplinarna. Na początku jej roz-woju najsilniejszy nacisk kładziony był na aspekt marketingowo-promocyjny. Obecnie nation branding ewoluuje zdecydowanie bardziej w kierunku public diplomacy i public affairs – komunikacja marketingowa sama w sobie nie jest w stanie wykreować marki narodowej – mówi  Adam Mikołajczyk.

Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej MODERATOR powstało w 2004r. i cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Obecnie zrzesza około 40 członków zgrupowanych zgodnie z zainteresowaniami w trzech pionach: reklamy, public relations i badań marketingowych. Możemy pochwalić się znaczącymi osiągnięciami: zrealizowaniem wielu projektów z zakresu reklamy, PR oraz badań marketingowych – także na zlecenie firm zewnętrznych – organizowaniem debat, wykładów i pokazów reklam oraz nawiązaniem współpracy z wieloma firmami.

 

Bieżące informacje dotyczące konferencji znajdą Państwo także na naszym profilu na Facebook'u:

http://www.facebook.com/TerazPolska

 

 

 

karta dół

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.