FAKRO wspiera Polską Reprezentację w piłce nożnej
11 czerwca rozpoczęły się długo wyczekiwane Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Jubileuszowy turniej rozgrywany jest w 11 miastach – gospodarzach, w 10 różnych państwach. Polska drużyna narodowa bierze udział w tej prestiżowej imprezie sportowej, dlatego nie tylko dla wiernych kibiców piłkarskich to wyjątkowy okres. W gronie oficjalnych Partnerów Polskiej Reprezentacji znajduje się laureat Godła „Teraz Polska” - firma FAKRO, która od wielu lat wspiera narodową kadrę, wspólnie z zawodnikami reprezentuje Polskę, dostarcza milionom Polaków niezapomnianych emocji i buduje poczucie narodowej dumy.
Na stronie biura prasowego FAKRO czytamy: Mecz z Hiszpanią udowodnił, że z wielkim zaangażowaniem i poświęceniem można stawić czoła nawet jednej z najlepszych drużyn Europy. Zobaczyliśmy drużynę, która walczy i odzyskaliśmy wiarę. Z taka postawą środowy mecz jest jak najbardziej do wygrania, co da Polsce udział w fazie pucharowej Mistrzostw Europy. Więc trzymajmy kciuki i mocno dopingujmy naszą Biało-Czerwona drużynę. Już 23 czerwca (środa) o godzinie 18.00 w Sankt Petersburgu odbędzie się spotkanie Szwecja - Polska. Zapraszamy do oglądania i kibicowania naszej Drużynie Narodowej.
Współpraca FAKRO z Reprezentacją Polski w Piłce Nożnej rozpoczęła się dokładnie 17 listopada 2004 roku. - Wykupiliśmy wówczas „na próbę” pakiet reklamowy polegający na umieszczenie naszego logo na bandzie stadionu Stade de France - Saint-Denis w Paryżu, gdzie rozegrano towarzyski mecz Polska-Francja. W meczu zremisowaliśmy (0:0), co było dużym sukcesem Biało-Czerwonych. Piłkarze Pawła Janasa włożyli w ten mecz wiele serca, wykazując się jednocześnie duchem walki. Wielokrotnie konstruowali akcje i zagrażali bramce przeciwnika. Okazało się, że reklama została bardzo dobrze przyjęta i szeroko komentowana przez klientów oraz partnerów biznesowych FAKRO. Spowodowało to podjęcie decyzji o zastaniu Oficjalnym Partnerem Reprezentacji - wspomina Janusz Komurkiewicz, członek zarządu FAKRO.
Sponsorowanie drużyny narodowej sprzyja kojarzeniu marki FAKRO z wolą zwycięstwa, rywalizacją, dynamiką i zdrowiem. FAKRO wybiera prestiżowe działania rangi międzynarodowej, które są odpowiednie do międzynarodowych działań eksportowych.
Wieloletni partner Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego i laureat Konkursu „Teraz Polska” zajmuje pozycję wicelidera na światowym rynku okien dachowych. - Jesteśmy polska firmą działająca na ponad 50 rynkach na całym świecie i mamy świadomość, że o wysoki poziom życia trzeba walczyć tak jak o zwycięstwo w sporcie. W globalnym świecie, o sukcesie zarówno w sporcie jak i gospodarce decyduje gra zespołowa. W globalnej konkurencji warto wspierać „swoich” i wybierać polskie produkty mając świadomość, że nasze konsumenckie wybory wpływają na rozwój rodzimych firm i stan polskiej gospodarki – czytamy w komunikacie na stronie FAKRO.
W miarę możliwości Zespół FAKRO uczestniczy w meczach polskiej drużyny piłkarskiej. Także podczas nich reprezentanci firmy spotykają się z partnerami biznesowymi, to buduje partnerskie i tak ważne we współpracy relacje. - Jeżeli nasza reprezentacja wygrywa to wszyscy mamy satysfakcję, natomiast jeżeli wygrywają polskie firmy na globalnym rynku, konkurując z firmami zagranicznymi, to oprócz satysfakcji rośnie również nasza zamożność – podsumowuje Janusz Komurkiewicz.
Źródło: Materiały prasowe FAKRO