Godło „Teraz Polska” - magnes na klientów
Godło „Teraz Polska” należy do najlepiej rozpoznawalnych znaków promocyjnych na polskim rynku. Istnieje od ponad 30 lat i przez ten czas nigdy nie zawiodło zaufania, które pokładają w nim krajowi konsumenci, rzetelnie wskazując najlepsze produkty, usługi i innowacje.
Do 14 lutego trwa nabór do 33. edycji Konkursu „Teraz Polska” warto więc przypomnieć podstawowe fakty statystyczne związane z oddziaływaniem Godła na klientów.
- 88% konsumentów utożsamia Godło „Teraz Polska” ze stabilną jakością;
- 83% konsumentów deklaruje, że Godło „Teraz Polska” zachęca do zakupu;
- 78% konsumentów uważa, że mając możliwość wyboru należy kupować produkty polskiego pochodzenia;
- 73% konsumentów jest gotowa zapłacić więcej za produkt wysokiej jakości.
Powyższe wyniki pochodzą z badań zrealizowanych w październiku 2022 r. na zlecenie Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego przez ASM Research Solutions Strategy. Zobacz pełny raport dotyczący zachowań konsumenckich.
Do udziału w Konkursie „Teraz Polska” mogą przystąpić osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, spełniające następujące warunki formalne:
- podmiot prowadzi działalność gospodarczą od co najmniej 12 miesięcy;
- podmiot nie prowadzi działalności na podstawie umowy licencyjnej lub franchisingowej;
- zgłaszane produkty/usługi są przedmiotem własnej działalności zakładu zgłaszającego;
- zgłaszane produkty/usługi są obecne na rynku polskim od co najmniej 6 miesięcy.
Jak zgłosić się do Konkursu? Kliknij tutaj i wypełnij ankietę rejestracyjną. Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.terazpolskafirma.pl.