Made in Poland
Pod patronatem Fundacji - wraz z dziennikiem Rzeczpospolita - w dniu 16. listopada ukazała się publikacja pt.: "Made in Poland" wydawnictwa BOSTON MEDIA. Nakład: 100.000 egzemplarzy.
Publikacji towarzyszy serwis na stronie dziennika Rzeczpospolita oraz darmowe e-wydanie.
Zapraszamy do lektury:
- Certyfikujemy polską jakość – o strategicznym znaczeniu komunikatu „Made in Poland” w sprzedaży produktów na krajowym rynku pisze Prezes Zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, Pan Krzysztof Przybył wraz ze swoim doradcą Jarosławem Górskim.
- Siła w lojalności – o znaczeniu pochodzenia w przywiązaniu klienta do marki.
- Przed nazwiskiem dodaj „odpowiedzialny” - czy CSR faktycznie podporządkowany jest firmowemu marketingowi?
- Musimy wykorzystać szansę dla Polski – rozmowa w Prezesem Instytutu Marki Polskiej, Panem Mirosławem A. Borucem.
- Marka a relacje inwestorskie – o powiązaniu marki z wartością firmy.
- Poprzeczka wysoko podniesiona – rozmowa z Prezesem Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, Panem Krzysztofem Przybyłem.
- W poszukiwaniu firmowego „JA” - o budowaniu tożsamości marki.
- Kupowanie marki – o znaczeniu niepoliczalnych aktywów firmy
- Budowanie unikalnego wizerunku – czyli corporate identity.
Ponadto doskonałe przykłady polskich sukcesów, case study, najlepszych polskich marek.
Kolejne wydanie wczesną wiosną 2009 roku.
Serdecznie zapraszamy do współpracy!
Więcej informacji: kontakt@bostonmedia.com.pl