FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
Fot. Nanovo
Fot. Nanovo

Nanovo Care Station – pierwsza pomoc dla sieci handlowych

13 maja 2020

W dobie koronawirusa wszyscy znaleźliśmy się w nowych realiach dnia codziennego, wymagających innego podejścia do najprostszych spraw. Wartości, którymi teraz musimy się kierować to przede wszystkim bezpieczeństwo, świadomość i odpowiedzialność za siebie i innych oraz kontrola zachowań społecznych w trosce o minimalizacje zagrożeń epidemicznych. Te elementy się priorytetowe w projektowaniu i funkcjonowaniu większości przestrzeni wspólnych, do których mają dostęp klienci, goście, obsługa.

4 maja ponownie otworzono galerie handlowe, które teraz muszą funkcjonować w nowych realiach, wynikających z nałożonego przez władze reżimu sanitarnego. Kluczowy stał się pomiar temperatury, kontrola liczby osób przebywających w obiekcie oraz możliwość dezynfekcji rąk. Wychodząc naprzeciw nowym potrzebom konstruktorzy z firmy Nanovo zaprojektowali Nanovo Care Station - urządzenie ze sfery IoT (Iternetu Rzeczy), które jest systemem modułów elektronicznych, mogących automatycznie komunikować się i wymieniać dane za pomocą sieci bez ingerencji człowieka. 

– Pandemia wymusza na większości firm i instytucji zmianę podejścia w myśleniu o przestrzeni, którą udostępniają swoim klientom, gościom oraz pracownikom. Przestrzeń rozumiana jako usługa to niezmiennie dostępność do produktów i usług, ale także bezpieczeństwo korzystania z tych miejsc. W Nanovo zawsze dbamy o funkcję rozwiązań i kontekst użytkownika. Myślimy o naszej wspólnej przyszłości, dlatego zaproponowaliśmy praktyczne, skalowalne rozwiązanie jakim jest Nanovo Care Station. Pokazujemy, że można wprowadzać środki ochronne, narzędzia kontrolne i komunikację jednocześnie dbając o wygodę i bezpieczeństwo użytkowników – wyjaśnia Piotr Badowski, prezes Nanovo.

Nanovo Care Station składa się z połączonych w kompaktowej formie modułów: nośnika cyfrowej komunikacji z klientami i/lub pracownikami, automatycznej dezynfekcji rąk oraz bezstykowego czujnika pomiaru temperatury ciała. Dzięki temu urządzenie umożliwia nie tylko dezynfekcję rąk i pomiar temperatury ciała, ale także wyświetlanie informacji o liczbie klientów przebywających w placówce. Umożliwia także proces kolejkowania, wysyłania do menedżera informacji o pojawieniu się osoby z gorączką, edukację na temat bezpieczeństwa, komunikację handlową oraz możliwość pozyskiwania, agregacji i udostępniania danych.

Nanovo Care Station jest dostępne w wersji naściennej i wolnostojącej. Może być wykorzystane w sieciach handlowo-usługowych, zarówno w ich częściach sprzedażowych, jak i na zapleczach; w aptekach, galeriach handlowych, biurach, hotelach, placówkach bankowych i medycznych. Ten produkt sprawdzi się również w zakładach produkcyjnych. 

Nanovo to polska firma, która projektuje cyfrowe kanały komunikacji dedykowane do przestrzeni handlowo - usługowych. Według rankingu Financial Times FT1000 należy do tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie. W 2020 roku zdobyła również (jako pierwsza polska firma) I miejsce w X edycji konkursu #DigitalSignageAwards w kategorii „Retail, banking and restaurants” za projekt zrealizowany dla Eobuwie.pl. 

Źródło: Nanovo

 

karta dół laureaci 2024

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.