FUNDACJA TERAZ POLSKA

Polska firma 4F ubrała aż 8 reprezentacji olimpijskich w Tokio

Fot. FB 4F
niedziela, 25 lipca 2021

Polska marka 4F współpracuje z PKOl od 2010 roku. Została doceniona także przez zagraniczne komitety olimpijskie. Na IO w Tokio 2020 w strojach od 4F wystąpi aż 8 komitetów. Poza Polakami będą to sportowcy z Litwy, Grecji, Chorwacji, Macedonii Północnej, Łotwy, Słowacji czy Serbii oraz polscy i łotewscy paraolimpijczycy.

Polscy olimpijczycy regularnie dają nam powody do dumy i zawsze godnie reprezentują nasz kraj na arenie międzynarodowej. Jesteśmy dumni, że jako 4F możemy być częścią olimpijskiej rodziny i wspierać naszych sportowców w walce o medale. 4F to marka pochodząca z Polski i wspieranie naszych reprezentantów jest dla nas szczególnie istotne – mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A., właściciela marki 4F.

Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Vancouver 2010 były pierwszymi, na których polscy sportowcy wystąpili w specjalnie na tę okazję zaprojektowanych strojach od 4F.

Ze względu na dużą wilgotność powietrza oraz wysokie temperatury w Tokio, w kolekcji olimpijskiej  2020 wykorzystano lekkie oraz szybkoschnące materiały oraz ultralekkie tkaniny z wykończeniem hydrofobowym cechujące się wysoką oddychalnością. Co ciekawe, użyto także materiału funkcjonalnego wyprodukowanego z fusów kawy, ze względu na właściwości ochrony przed szkodliwym promieniowaniem UV. Główny cel projektantów to komfort użytkowania i funkcjonalność odzieży na najwyższym poziomie. Gama kolorystyczna została oparta na biało-czerwonych barwach polskiej flagi. Wykorzystano także kolor zielony, aby nawiązać do bogactwa przyrody w Polsce i ekologii. W całej linii znajdziemy odniesienia do kultury Japonii w powtarzającym się motywie koła kojarzącego się ze wschodzącym słońcem, kimonie czy wachlarzu. Zestaw męski składa się z 47, a damski z 51 elementów. Większość kolekcji olimpijskiej dla PKOl została wyprodukowana w Europie.

Mamy świadomość, że na poziomie olimpijskim sportowców nawet najmniejsze szczegóły mają znaczenie, dlatego postawiliśmy na lekkie materiały o wysokiej oddychalności zapewniające wysoki komfort nawet podczas użytkowania. Przy projektowaniu oraz procesach związanych z produkcją kolekcji nie zapomnieliśmy o zrównoważonym rozwoju, stąd wysoki procent materiałów pochodzących z recyklingu oraz w dużej mierze produkcja lokalna w Europie – mówi Wojciech Harus, główny projektant kolekcji olimpijskich 4F.

Jakość, technologie i estetyka na najwyższym poziomie, a do tego doświadczenie, sprawność działania i indywidualne podejście – wszystkie te elementy składają się na to, że współpraca z marką 4F trwa już ponad dekadę, a każda przygotowana przez markę kolekcja olimpijska umacnia nas w przekonaniu, że rozpoczynając współpracę podjęliśmy najlepszą z możliwych decyzji – zapewnia Andrzej Kraśnicki, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Źródło Olimpijski.pl

Publikuj na FacebookPublikuj na GooglePublikuj na LinkedinPublikuj na Twitter
Czytaj także

ZAMÓW NEWSLETTER:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.