Prezes Krzysztof Przybył w debacie intelektualistów w ramach Czwartkowych Spotkań SGH
Jak skutecznie promować polskie produkty? Jaka jest ocena dotychczasowych strategii promocyjnych? Co to jest patriotyzm konsumencki i czy ma sens ekonomiczny z perspektywy producentów i konsumentów? Czy oznaczenie „Made in Poland” jest czynnikiem zwiększającym sprzedaż czy obciążeniem? Jak kształtować wizerunek kraju i promować Polskę za granicą?
Na te i na inne pytania odpowiedzą Krzysztof Przybył (prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”) oraz prof. Bogdan Mróz (SGH) podczas rozmowy prowadzonej w ramach „Czwartkowych Spotkań SGH”.
Data wydarzenia: 25.06.2020 14:00 - 15:00
Lokalizacja: online
Organizator: Centrum Przedsiębiorczości i Transferu Technologii
Czwartkowe spotkania SGH 25 czerwca
Link do wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/649752128975414/