FUNDACJA TERAZ POLSKA

Silne marki receptą na zawirowania gospodarcze. Zgłoś produkt lub usługę do Konkursu „Teraz Polska”

środa, 12 stycznia 2022

Do końca stycznia można zgłaszać produkty , usługi i innowacje do 32. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Firma, która zdobędzie Godło „Teraz Polska” otrzyma cały pakiet korzyści.

Polscy przedsiębiorcy od lat budują, rozwijają i wzmacniają swoje marki. Godło „Teraz Polska” towarzyszy im w tej drodze przez cały okres transformacji. Dziś żyjemy w dobie globalnych zawirowań gospodarczych. – Na podstawie naszych doświadczeń, oraz trzydziestoletniej, wnikliwej obserwacji krajowego rynku i trendów globalnych możemy stwierdzić z pełnym przekonaniem, że wciąż receptą na nie pozostaje tworzenie silnej marki. A można ją wspierać na wiele sposobów. Między innymi poprzez zgłoszenie produktu lub usługi do Konkursu „Teraz Polska” – mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

W odróżnieniu od większości wyróżnień przyznawanych przedsiębiorcom, w przypadku Konkursu „Teraz Polska” pod hasłem nagroda nie kryje się jedynie statuetka, którą otrzymują wszyscy Laureaci podczas uroczystej gali. – Każda firma, która zdobędzie w Konkursie Godło „Teraz Polska” otrzyma cały pakiet korzyści biznesowych. Są wśród nich: prawo do umieszczania na nagrodzonych produktach i usługach oraz we wszelkich materiałach marketingowych Godła „Teraz Polska”; promocja na łamach „Magazynu Teraz Polska”; wspólne z innymi laureatami akcje promocyjne ze współpracującymi mediami; promocja podczas debat i konferencji organizowanych przez Fundację samodzielnie i w ramach Kongresu 590 („lokowanie laureatów”); udział w Gali „Teraz Polska”; członkostwo w Klubie „Teraz Polska”, zrzeszającym laureatów, przyjaciół Fundacji oraz przedstawicieli instytucji, firm i uczelni – mówi Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”.

Stały kontakt i współpraca z naszymi laureatami pozwalają nam stwierdzić, że wspomniana nagroda, jaką jest Godło „Teraz Polska” przekładają się na wzrost prestiżu i umocnienie wizerunku, wzrost zaufania i lojalności wśród klientów i partnerów biznesowych, wzrost rozpoznawalności firmy i jej oferty, wzrost konkurencyjności, również na rynkach zagranicznych – dodaje Lipiński.

Godło „Teraz Polska”, zgodnie z wynikami badań sondażowych na reprezentatywnej próbie Polaków, jest jednym z najlepiej ocenianych i najwyżej pozycjonowanych znaków na naszym rynku. 90 proc. Polaków kojarzy znak z wysoką jakością produktu; 88 proc. klientów uważa, że znak zachęca do zakupu; 72 proc. konsumentów uważa, że znak podkreśla reputację producenta. Dodatkowo 83 proc. konsumentów uważa, że mając możliwość wyboru należy kupować produkty polskiego pochodzenia. Zatem Godło „Teraz Polska” jest symbolem nowoczesnego patriotyzmu konsumenckiego.

Koronawirus z całą mocą uświadomił wszystkim, czym są łańcuchy dostaw w gospodarce i dlaczego tak ważne jest, aby wytwarzanie gotowych produktów, a także części i podzespołów odbywało się w kraju i w najbliższym otoczeniu – mówi Michał LipińskiNowoczesny patriotyzm ekonomiczny nie jest zamykaniem się na współpracę z innymi krajami, ale uczciwym i przede wszystkim świadomym promowaniem polskich firm, naszych najlepszych marek i w taki sposób Godło „Teraz Polska” odbierane jest przez krajowych konsumentów – dodaje.

Jak zgłosić się do Konkursu „Teraz Polska”?

Wszelkie informacje można znaleźć pod linkiem: https://terazpolskafirma.pl, a także dzwoniąc pod nr tel. 22 826 01 91 lub pisząc na adres e-mail: konkurs@terazpolska.pl. 

Pobierz folder informacyjny o 32. edycji Konkursu „Teraz Polska”

 

 

 

Publikuj na FacebookPublikuj na GooglePublikuj na LinkedinPublikuj na Twitter
Czytaj także

ZAMÓW NEWSLETTER:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.