FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
Z nowym rokiem nowym krokiem... po Godło „Teraz Polska”

Z nowym rokiem nowym krokiem... po Godło „Teraz Polska”

3 stycznia 2022

Krzysztof Przybył: W tym roku biało-czerwone Godło „Teraz Polska” po raz 32. trafi do firm tworzących polskie produkty i usługi najwyższej jakości. Będzie „doradzać” milionom klientów w dokonaniu właściwego wyboru podczas zakupów, bo wyróżnia produkt w sposób wyjątkowo skuteczny.

Od pierwszej edycji Konkursu „Teraz Polska”, która odbyła się w 1993 r., oceniliśmy ponad 6 tys. zgłoszeń reprezentujących wszystkie branże polskiej gospodarki. Nagrodzono ponad 800 laureatów. Najwięcej nagród zdobyli przedstawiciele sektora budowlanego, spożywczego i chemii przemysłowej. O Godło „Teraz Polska” mogą ubiegać się zarówno małe, lokalnie działające firmy, jak i największe polskie marki. Wynika to z faktu, że nagroda jest przyznawana za jakość produktu lub usługi, a nie wielkość przedsiębiorstwa. Wśród laureatów można znaleźć firmy, które kilkakrotnie startowały i wygrywały w Konkursie. Pięciokrotnym laureatem jest Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Kole. Inni rekordziści, jak  Mokate, Gerlach, Spółdzielnia Lazur czy Prote - Technologie dla Środowiska, zdobyli Godło czterokrotnie, dla czterech różnych produktów. To najlepszy dowód, że znak ten pełni rolę efektywnego narzędzia marketingowego i przynosi laureatom realne korzyści.

Konkurs „Teraz Polska”, choć istnieje  prawie 30 lat i nagradza produkty oraz usługi za ich jakość, cały czas efektywnie podąża za zmieniającymi się wyzwaniami. Gdy u zarania transformacji ustrojowej brakowało u nas nowoczesnych, trwałych, dobrze zaprojektowanych produktów wysokiej jakości, Godło „Teraz Polska” wyróżniało firmy wytwarzające dobra o takich właśnie cechach. Dziś klienci mają coraz większe oczekiwania, a Konkurs „Teraz Polska” wciąż odpowiada na ich potrzeby. Obecnie jakość nie jest definiowana już tylko przez wygląd, trwałość i niezawodność produktów. Istotne jest także, w jakich warunkach zostały wyprodukowane, jaki mają wpływ na środowisko, czy spełniają ważne potrzeby społeczne, czy są nowoczesne i użyteczne. I właśnie takie produkty obecnie nagradzane są Godłem „Teraz Polska”, a rzetelność procedur i zasady Konkursu powodują, że jest to znak cieszący się największą rozpoznawalnością i zaufaniem na polskim rynku.

Godło „Teraz Polska” to wyjątkowe narzędzie marketingowe. Należy do najlepiej rozpoznawalnych znaków promocyjnych w Polsce. Według badań zrealizowanych w październiku 2021 r. przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku ponad 78 proc. respondentów prawidłowo rozpoznaje znak „Teraz Polska”. Ich odpowiedzi potwierdzają wysoką rozpoznawalność Godła i jego skuteczność jako narzędzia promocyjnego wspierającego sprzedaż i markę posługującej się nim firmy. Aż 87,8 proc. badanych uważa, że Godło „Teraz Polska” jest dobrym sposobem oznaczania polskich produktów i usług wysokiej jakości, zaś 77 proc. zadeklarowało, że ów znak umieszczony na opakowaniu produktu zachęca ich do zakupu.

Co tak naprawdę Godło „Teraz Polska” daje firmom? Mniejszym pomaga w promocji. A co daje największym rynkowym liderom, których nie brak wśród laureatów?  Duże firmy startują po Godło, gdyż dzięki niemu w prosty i czytelny sposób komunikują swoim odbiorcom, że polska jakość jest ich priorytetem. Jest to szczególnie istotne wobec deklaracji Polaków, którzy przedkładają jakość nad cenę produktu i mają świadomość, że ich decyzje zakupowe mają bezpośredni wpływ na stan polskiej gospodarki. Uważam, że kwestie te są ważne zarówno dla właściciela małej rodzinnej firmy, działającej lokalnie, jak i dla osoby zarządzającej dużym przedsiębiorstwem.

Zachęcam właścicieli, prezesów, menedżerów do zgłaszania swoich produktów i usług do 32. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Udział w niej powinien być naturalną konsekwencją dla wszystkich, którzy w prowadzeniu działalności gospodarczej kierują się wartościami i kreatywnością oraz oferują produkty i usługi mogące stać się niezaprzeczalną wizytówką polskiej gospodarki.

ZGŁOŚ SIĘ DO KONKURSU „TERAZ POLSKA”! Więcej informacji znajdziesz pod linkiem www.terazpolskafirma.pl Jeżeli masz pytania – napisz e-mail na adres konkurs@terazpolska.pl. Żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.

Źródło: Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska", Natemat.pl

karta dół

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.