FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
Fot. WorldFood Poland
Fot. WorldFood Poland

Zbliża się IX edycja międzynarodowych targów WorldFood Poland

6 marca 2023

Targi WorldFood Poland odbędą się w dniach 18-20 kwietnia w Centrum EXPO XXI w Warszawie przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Podczas tegorocznej edycji zaprezentowane zostaną nowości: sektor Packaging i strefa roślinna. W ramach targów tradycyjnie już odbędą się prelekcje i debaty na temat aktualnej sytuacji na rynku spożywczym. Partnerem tytularnym targów WorldFood Poland została KSM-66 Ashwaganda. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego sprawuje patronat nad wydarzeniem.

Wystawcy z całego świata w jednym miejscu

Co roku około połowa wystawców to producenci i dystrybutorzy z zagranicy. W tym roku możemy udać się w podróż po smakach i zapachach do krajów takich jak m.in.:

Sri Lanka, Ukraina, Sri Lanka, Korea Południowa, Grecja, Włochy, Hiszpania, Tajlandia, Cypr, Afganistan, Belgia, Kazachstan i Islandia. Oprócz zagranicznych stoisk, na targach będziemy mogli spróbować polskich, regionalnych produktów w pawilonach województw: mazowieckiego, łódzkiego oraz podkarpackiego. Różnorodność artykułów dostępnych na stoiskach przyciągają co roku tysiące branżowych odwiedzających, którzy reprezentują produkcję, dystrybucję, sieci handlowe, eksport i import z całej branży spożywczej.

Nowości na targach WorldFood Poland

Po raz pierwszy w ramach specjalnej strefy Food&Drink Packaging, firmy z branży opakowań będą mogły zaprezentować najnowsze systemy z zakresu kompleksowego pakowania produktów spożywczych i suplementów diety. Niezmiennie na targach prezentowane będą także usługi z zakresu technologii, przetwórstwa i produkcji spożywczej - od produkcji aż po transport w chłodniczym łańcuchu dostaw.  Podążając za aktualnymi trendami, organizatorzy WorldFood Poland postanowili również utworzyć nową kategorię produktową – roślinne zamienniki produktów odzwierzęcych. Sieci handlowe już teraz muszą przygotować się na nadchodzącą roślinną rewolucję, dlatego też targi WorldFood Poland są doskonałym miejscem, aby z jednej strony zaprezentować swoją bogatą ofertę roślinnych zamienników, a z drugiej ułatwić przedstawicielom działów zakupów i inwestorom  znalezienie nowych, innowacyjnych produktów, które wzbogacą ich ofertę i pomogą przyciągnąć do ich sklepów coraz bardziej świadomych konsumentów. 

Branżowe konferencje i debaty

Jak gwarantuje dyrektor targów Agnieszka Szpaderska, program merytoryczny targów będzie dotyczył istotnych, aktualnych wyzwań i trendów świata spożywczego. Eksperci, przedstawiciele instytucji oraz mediów poruszą ważne zagadnienia, takie jak: znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju, znakowanie produktów żywnościowych, system kaucyjny, efektywne wykorzystanie zasobów w produkcji żywności  czy wpływ inflacji na rentowność w branży. Na scenie w sektorze NutraFood, będzie miała miejsce druga odsłona programu „Spring Agenda” we współpracy z PK Components. Zostanie poświęcona w całości najnowszym trendom i regulacjom w branży suplementów diety. W partnerstwie z Krajową Radą Suplementów Diety i Odżywek spojrzymy na suplementy diety z perspektywy ich bezpieczeństwa i jakości.

Biznesowy matchmaking podczas targów

Wszyscy wystawcy biorący udział w targach, mają możliwość bezpłatnego skorzystania z programu do MatchMakingu. W spotkaniach udział biorą kupcy z polskich i międzynarodowych sieci handlowych, sklepów specjalistycznych, stacji paliw, sektora e-commerce i HoReCa.

Konkurs o Złoty Medal

Konkurs o Złoty Medal dedykowany jest wszystkim wystawcom, którzy chcą wypromować swoje produkty. Kupcy z sieci handlowych oraz eksperci żywieniowi osobiście przetestują i ocenią każdy zgłoszony produkt. Udział w konkursie daje realną możliwość wprowadzenia produktu do szerokiego kanału sprzedaży! W tej edycji konkursu udział wezmą jurorzy reprezentujący: sieć sklepów Chorten, NETTO, NTFY, Kuchnie Świata, Frisco, Transgourmet Polska, SGGW oraz OSSKiC.

Zarejestruj się już dziś!

Już teraz warto zaplanować swój udział w najważniejszym branżowym wydarzeniu branży spożywczej i zarejestrować się poprzez krótki formularz dostępny na stronie www.worldfood.pl. Bezpłatny udział w targach przewidziany jest dla osób reprezentujących handel, dystrybucję, produkcję, farmację i sektor HoReCa.

WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym.

Już dziś zapisz w kalendarzu: 18-20 kwietnia 2023. Widzimy się w EXPO XXI Warszawa na WorldFood Poland.

Więcej informacji na stronie www.worldfood.pl

karta dół laureaci 2024

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.