Konferencja "Co z Polską Promocją?"
„Co z Polską Promocją?” – na to pytanie próbowali odpowiedzieć uczestnicy konferencji zorganizowanej przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego w dniu 24.04.2008r.
Konferencja zorganizowana przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego w ramach Programu „Polski Sukces - Dokonania i Perspektywy” pod tytułem: „Co z Polską Promocją?” wyszła naprzeciw potrzebie oceny stanu promocji Polski.
W Konferencji, której gospodarzem był Krzysztof Przybył – Prezes Fundacji oraz prof. Krzysztof Opolski (WNE UW) – Kierownik Naukowy Programu „Polski Sukces”, udział wzięli przedstawiciele samorządów oraz administracji rządowej: Adam Szejnfeld - sekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki, Katarzyna Sobierajska – podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Monika Smoleń – podsekretarz stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Jacek Sadowy – Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Aleksandra Piątkowska – dyrektor w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, Aneta Sławińska – dyrektor w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego, Jan Krzysztof Ardanowski – doradca społeczny Prezydenta RP, Paweł Wojciechowski – Prezes Zarządu Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., Danuta Jabłońska - Prezes Zarządu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Rafał Szmytke – Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Turystycznej, Mirosław Boruc – Prezes Zarządu Instytutu Marki Polskiej, Joanna Kiliszek – Zastępca Dyrektora Instytutu Adama Mickiewicza, Wojciech Szczurek – Prezydent Miasta Gdyni. Partnerem konferencji była Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, wsparcia udzielił także CIECH S.A.
Gość specjalny konferencji, Pan Robert Korzeniowski, lekkoatleta i chodziarz, wielokrotny mistrz olimpijski i świata, w swoim wystąpieniu podkreślił, że wydarzenia sportowe są wielkim nośnikiem informacji o kraju, mają uniwersalny wymiar promocyjny, bez względu na epokę i ustrój polityczny. Zdaniem Korzeniowskiego, „panteon minionych gwiazd polskiego sportu” to grupa ludzi o wybitnym potencjalne promocyjnym, który nie jest dość dobrze wykorzystywany dla celów promocji Polski w świecie.
Istotnym elementem konferencji była prezentacja wyników raportu „Jaka ta Polska Promocja?”, który jest pierwszym z cyklu raportów „Teraz Polska Promocja” przygotowywanym przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego, we współpracy z AIESEC Polska Komitet Lokalny SGH Warszawa.
PARTNER: | PATRON MEDIALNY: |
|
|
www.ciech.com | www.rp.pl |