FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
Debata: Okrągły stół promocji Polski

Debata: Okrągły stół promocji Polski

18 kwietnia 2013

Debata: Okrągły stół promocji Polski

O tym, dlaczego budowanie silnej marki narodowej i jej promocja w świecie, powinno być zadaniem priorytetowym, można będzie posłuchać podczas debaty "Okrągły stół promocji Polski". Spotkanie odbędzie się 25 kwietnia br. na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Wydarzenie jest organizowane przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska" oraz THINKTANK w ramach projektu "Globalna Firma: strategie wspierania ekspansji zagranicznej polskich firm". 

Tematem spotkania będzie aktualny stan budowy marki Polska i jej promocji w świecie oraz próba wytyczenia wizji promocji Polski w świecie w perspektywie do roku 2020, ze wskazaniem płaszczyzn współpracy pomiędzy instytucjami odpowiedzialnymi za promocję naszego kraju.

Debacie przyświecają zatem dwa cele.
Po pierwsze, jest nim podsumowanie działań promocyjnych Polski w ostatnich latach, ze szczególnym uwzględnieniem przedsięwzięć zrealizowanych w kończącym się okresie programowania środków UE 2007-2013 oraz dużą uwagą poświęconą ostatniemu rokowi (w tym UEFA EURO 2012).
Drugim celem jest próba wyznaczenia priorytetów strategicznych marketingu narodowego Polski w perspektywie do roku 2020: wskazania kierunków i obszarów promowania marki Polski, roli promocji naszego kraju w ogólnej koncepcji rozwoju kraju oraz planowanych flagowych przedsięwzięć promocyjnych, które będą mogły skorzystać ze środków z nowej perspektywie finansowej UE.

Wymiar strategiczny promocji Polski powinien uwzględniać fakt, że współcześnie najsilniejsze marki krajów (takiej jak USA, Niemcy, Japonia, kraje skandynawskie) swoją moc budują głównie w oparciu o wymiar gospodarczy marki i jego wzmocnienie na innych polach: dyplomacji publicznej, turystyki, kultury, nauki i sportu. Polska chcąc wypromować swoją markę narodową powinna z jednej strony umacniać swoje znaczenie ekonomiczne i polityczne Europie, ale z drugiej strony, dostrzegać, że rola Europy w świecie ulega przeobrażeniu - Europa szuka swojej drogi. Jednym ze scenariuszy przyszłości jest to, że Europa gospodarczo i politycznie straci na znaczeniu. Dlatego Polska powinna przemyśleć swoje pozycjonowanie w Europie i na świecie, znaleźć drogę aby wizerunkowo i promocyjnie "uciec do przodu" do 2020 r., wyznaczyć swoją unikalną rolę do odegrania w jej rozwoju. Na wymiar strategiczny nakłada się również wymiar finansowy w postaci nowej perspektywy finansowania UE 2014-2020, z której część środków, będzie dedykowanych na kreowanie projektów i produktów o charakterze promocyjnym i „marko-twórczym” dla Polski. 

POBIERZ PROGRAM

REJESTRACJA TUTAJ

Debata: Okrągły stół promocji Polski
karta dół

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.