Fundacja Partnerem Merytorycznym studiów podyplomowych WNE UW nt. marketingu terytorialnego
Mamy przyjemność poinformować, że Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego została Partnerem Merytorycznym studiów podyplomowych Wydziału Nauk Ekonomicznych UW „MARKETING TERYTORIALNY – promocja rozwoju regionów i miast”.
Celem studiów jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności zarządzania gospodarczą konkurencyjnością miejsc. Aby się rozwijać, terytoria potrzebują odpowiedniego zarządzania i promocji – w celu przyciągnięcia inwestycji, turystów, kapitału ludzkiego, czy funduszy europejskich. Studia podyplomowe, których ideą przewodnią jest „Do konkurencyjności terytoriów poprzez ich promocję”, mają być pomocą w bardziej skutecznym i efektywnym promowaniu rozwoju miejsc. Uczą między innymi, jak zwiększać atrakcyjność inwestycyjną regionu, budować jego silną markę, przyciągać turystów oraz zarządzać wizerunkiem. Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnej, np. w postaci warsztatów analizy przewag konkurencyjnych regionów i projektowania założeń strategii promocji miasta.
Rekrutacja na studia już trwa, zakończy się 31 października br. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą studiów na stronie internetowej.