Konferencja "Promocja Polski - strategie regionalne"
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego zaprasza do udziału w Konferencji "Promocja Polski - strategie regionalne”. Konferencja odbędzie się 23. kwietnia br. o godz. 10:00 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie /Sala Kisielewskiego/.
Konferencja będzie poświęcona dwóm tematom przewodnim.
Celem panelu „Promocja Polski – w stronę rozwiązań strategicznych” będzie prezentacja dotychczasowych prac oraz dalszych planów instytucji administracji centralnej w obszarze promocji Polski, ze szczególnym uwzględnieniem priorytetów i wyzwań strategicznych oraz potrzeby reorganizacji instytucjonalnej.
Drugą część konferencji stanowić będzie debata na temat „Markowe regiony – wojewódzkie strategie marketingowe” dotycząca potencjału współpracy promocyjnej regionów i przedsiębiorstw oraz roli, jaką w tym zakresie mogłaby odegrać instytucja o charakterze konsultacyjno-koordynacyjnym.
Tematy:
- Promocja Polski: dokonania w roku 2008, priorytety i wyzwania strategiczne w roku 2009 i w dalszych latach
- Strategie marketingowe regionów: istota, cele i znaczenie dla wspierania rozwoju regionów;
- „Pięknie się różnić” – na ile unikalne są przewagi konkurencyjne poszczególnych regionów oraz marki regionalne?;
- Zakres potencjału współpracy między regionami oraz między samorządem terytorialnym i gospodarczym przy strategiach marketingowych i jego (nie)wykorzystanie;
- Polska – regiony – gminy – firmy: czy w praktyce istnieje korespondencja pomiędzy działaniami marketingowymi/promocyjnymi na tych 4 szczeblach? – rola instytucji integrującej; oczekiwania względem tej instytucji.
PATRONAT HONOROWY:
- Rada Promocja Polski
PATRONAT MERYTORYCZNY:
- Minister Gospodarki
- Minister Sportu i Turystyki
- Minister Spraw Zagranicznych
- Polska Organizacja Turystyczna
- Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego
PATRONAT MEDIALNY: