Oświadczenie prasowe
Oświadczenie prasowe
Na początku maja na stronie Fundacji Godła Promocyjnego "Teraz Polska" oraz na portalu Link To Poland pojawiła się informacja o projekcie „Wizerunek polskiego biznesu 2014”, który miał promować najlepsze i najbardziej innowacyjne polskie firmy w Nowym Jorku.
W związku z napływającymi do nas niepokojącymi informacjami oświadczamy, że Fundacja Godła Promocyjnego "Teraz Polska"oraz portal Link to Poland nie wspierają tego projektu.
Pomysłodawca i koordynator projektu „Wizerunek polskiego biznesu 2014” Zurab Kocziaszwili, prowadzący swój projekt za pośrednictwem spółki PZ Capital, próbując uwiarygodnić swoje przesięwzięcie wykorzystał marki i logotypy znanych polskich firm i instytucji, bez ich zgody lub wprowadzając je w błąd.
W związku z zaistniałą sytuacją informujemy, że nie wyrażamy zgody na wykorzystywanie naszych logotypów oraz nazwy Fundacji Godła Promocyjnego "Teraz Polska" i portalu Link to Poland na jakichkolwiek stronach internetowych projektu „Wizerunek polskiego biznesu 2014”, profilach na FB, czy też materiałach drukowanych.