11 lutego 2013
Spowolnienie gospodarcze do niedawna oznaczało automatyczne cięcie firmowych budżetów. Na pierwszy ogień szły budżety marketingowe i PR-owe. Jak wynika z badań, zrealizowanych przez firmę PMR Research, polscy przedsiębiorcy nie podejmują już pochopnych decyzji w tym zakresie. W zależności od sektora, od 57 do 71 proc. firm nie będzie zmniejszać środków na działania public relations w bieżącym roku. Wypada pogratulować rozsądku. Kryzys to nie tylko zagrożenia, ale również szanse – w tym szanse na skuteczną promocję.
6 lutego 2013
Po raz pierwszy swojego laureata wybierze Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.
6 lutego 2013
Tydzień temu pisałem o groźbie bojkotu polskiej żywności, jakim zagrozili duńscy konsumenci sieci dyskontów Netto. Informacje te spotkały się ze słusznym oburzeniem dziennikarzy i internautów, ale…
Czas na starannie przemyślaną, spójną kampanię PR-ową wykonaną przez dobrych specjalistów tej branży. Czas również na mocny, słyszalny głos polskich polityków.
28 stycznia 2013
Tuż przed końcem przyjmowania zgłoszeń do 23 edycji Konkursu „Teraz Polska”, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego zaprasza na swoje stoisko podczas targów Budma w Poznaniu.
28 stycznia 2013
Informacja o groźbie bojkotu sieci dyskontów Netto, która zamierzała wprowadzić polską żywność do duńskich sklepów, była dla wielu internautów i komentatorów szokiem. Okazało się, że negatywne stereotypy dotyczące polskiej żywności – całkowicie bezzasadne i krzywdzące –wciąż funkcjonują w świadomości społecznej. Duńscy konsumenci i producenci pokazali jednak, chociaż w nie do końca właściwej sprawie, umiejętność mobilizacji, jakiej wciąż nam brakuje.
Zapraszamy do lektury bloga: krzysztofprzybyl.natemat.pl
23 stycznia 2013
Przez media przetacza się fala dyskusji na temat szeroko rozumianego patriotyzmu gospodarczego. Jak wiele jest głosów, tak wiele definicji, czym on jest lub ma być. Z różnych stron słyszymy narzekania, że Polacy nie doceniają polskich produktów, że wolą zagraniczne, a z kolei polskie firmy nie chwalą się swoim pochodzeniem. Prawda jak zwykle leży po środku.
21 stycznia 2013
Tegoroczny, już dwudziesty pierwszy, finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w przekazie medialnym został zdominowany przez liczne kontrowersje. Już dawno o żadnej inicjatywie charytatywnej nie powiedziano tylu ostrych i niesprawiedliwych słów, ale – co bardzo cieszy – nie brakowało także osób, które w tym trudnym momencie wsparły Jurka Owsiaka i jego inicjatywę.
14 stycznia 2013
Wielu instytucjom i ekspertom od lat sen z powiek spędzają starania, aby wypromować w świecie polską markę gospodarczą „made in Poland”.
11 stycznia 2013
Za ile chcesz - za tyle kupisz, chyba, że inni dadzą więcej.
Godło „Teraz Polska”, o które przez ostatnie 20 lat walczyło w konkursie tysiące przedsiębiorstw i gmin, po raz pierwszy można po prostu kupić. Unikatową statuetkę przekazała na aukcję Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.
8 stycznia 2013
Ostatnie dni minionego roku do udanych z pewnością może zaliczyć koncern Polimex-Mostostal. Dzięki układowi z wierzycielami i wsparciu Agencji Rozwoju Przemysłu oddalono groźbę upadku spółki i, co za tym idzie, utraty miejsc pracy przez kilkanaście tysięcy osób. Na uwagę zasługuje nie tyle zastrzyk gotówki z państwowej agencji (narzędzie, po które sięgano w minionych latach wielokrotnie, chociaż z różnym rezultatem), ale fakt porozumienia się licznego grona wierzycieli.
2 stycznia 2013
Fanpage Australii na Facebooku ma cztery miliony sympatyków - donosi NaTemat.pl. Sielankowy obraz kontynentu, który wyłania się z facebookowego profilu, z pewnością chwyta za serce niejednego internautę. W porównaniu z nim polska promocja na portalach społecznościowych jest…