Branża spożywcza po raz kolejny spotka się w Warszawie!
W dniach 19-21 kwietnia 2016 r. odbędzie się III edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw. Patronat nad wydarzeniem już po raz drugi objęła Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska.
WorldFood Warsaw to biznesowe wydarzenie o międzynarodowym zasięgu. W wystawie udział biorą firmy zajmujące się produkcją, dystrybucją, promocją czy sprzedażą produktów spożywczych. Na targi składają się cztery sektory tematyczne: Wine&Spirits, FoodTech, Ingredients oraz EcoFood Warsaw.
Targi dają możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych i poszerzenia obecnych, ocenienia zapotrzebowania rynku oraz śledzenia globalnych trendów. Ważnym punktem wystawy są spotkania B2B z przedstawicielami kluczowych sieci handlowych, a także liczne konferencje, seminaria i dyskusje na najważniejsze dla branży tematy. W minionej edycji w rozmowach handlowych uczestniczyli m.in. reprezentanci Auchan, SPS Handel, TOPAZ, Organic Farma Zdrowia czy EkoWital.
WorldFood Warsaw to doskonała okazja do promocji marki polskiej żywności. Lokalizacja wystawy jest korzystna dla polskich i zagranicznych uczestników, daje możliwość uczynienia z Warszawy światowej stolicy żywności.
Wystawa WorldFood Warsaw na stałe wpisała się w kalendarz polskich i międzynarodowych targów poświęconych branży spożywczej. Najlepszym dowodem na to jest miniona edycja, która zgromadziła niemal 200 wystawców – dwukrotnie więcej niż w I edycji, zaś liczba zwiedzających znacznie przekroczyła 3 tysiące.
Co warto podkreślić, wśród zwiedzających minionej edycji 94% to osoby decyzyjne – właściciele, kadra kierownicza, managerowie firm oraz specjaliści. Większość firm uczestniczących w wystawie deklaruje, że obecność na WorldFood Warsaw przyczynia się do zwiększenia wyników sprzedażowych. Uczestnicy docenili rozmowy biznesowe, spotkania z przedstawicielami największych sieci handlowych, promocję w mediach i bogaty program merytoryczny.
Udział w targach WorldFood Warsaw to wiele korzyści. A wśród nich:
- bogaty program merytoryczny
- spotkanie z wysokiej klasy ekspertami
- możliwość nawiązania współpracy z atrakcyjnymi partnerami z kraju i zagranicy
- spotkania z przedstawicielami sieci handlowych, ambasad, instytucji obsługujących sektor rolno-spożywczy
- inspirujące rozmowy
- promocja firmy i produktów
- degustacje żywności.
Kolejna edycja wystawy odbędzie się w dniach 19-21 kwietnia 2016 w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Na firmy i instytucje, które powołają się na Fundację Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska czeka oferta specjalna!