Business 4.0 – jak firmy mogą odnaleźć się w cyfrowej przestrzeni
Przyszłość biznesu to nie tylko rozwiązania oparte na nowych narzędziach. To także pomysły, które potrafią wyprzedzić technologiczny postęp. Ich twórcy będą gośćmi październikowej konferencji INSIDE TRENDS, której patronuje m.in. Fundacja Teraz Polska.
Najbardziej znany haker świata, Kevin Mitnick, stojący na czele komunikacyjnego Global Telecom Partnerships, Atanas Raykov, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Viber czy Andreas Gall, który od kilkunastu lat zarządza kwestiami technologii i innowacji w Red Bull Media House – to tylko niektórzy prelegenci konferencji INSIDE TRENDS, która odbędzie się 18 i 19 października 2018 roku w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Business Insider Polska, portal należący do Grupy Onet-RAS Polska.
- W dzisiejszych czasach niemal każda branża musi się mierzyć z szybkim tempem postępu technologicznego. Rynek mediów i reklamy już przeszedł swoją transformację, choć kolejna, nawet większa zmiana dopiero nadciąga wraz ze wzrostem popularności interfejsów głosowych, rzeczywistości rozszerzonej i big data. Sposób, w jaki opracowujemy naszą strategię marketingową, już bardzo się zmienił, ale nadal mamy przed sobą sporo nauki – mówi Jovan Protic, COO Grupy Onet-RAS Polska.
Konferencja INSIDE TRENDS to nie tylko okazja poznania nowych trendów bezpośrednio od ekspertów w tej dziedzinie, ale i konkretne oraz praktyczne rady, które można zastosować w 2-3 letniej perspektywie. Dlatego goście odpowiedzą na pytania, jak nowe technologie i nadchodzące trendy zmienią świat biznesu, wpłyną na coraz istotniejszą kwestię cyberbezpieczeństwa oraz ukształtują biznes w przestrzeni cyfrowej. Konferencja będzie podzielona na trzy strefy tematyczne: Business 4.0, FinTech oraz Life Science. Podczas dwóch dni, w których weźmie udział 1000 osób ze świata biznesu, nauki, mediów i marketingu, przewidziano wystąpienia, debaty oraz warsztaty z prelegentami.
Swoją obecność potwierdzili m.in.:
- Anja Rubik - modelka globalnych marek modowych, która od kilku lat angażuje się w kampanie społeczne dotyczące edukacji seksualnej czy ochrony środowiska.
- Ross Sleight – CSO firmy doradczej SOMO i ekspert w zakresie zachowań konsumenckich oraz zmian na rynku – szczególnie w obszarze mobile.
- Jonathan Lewis-Jones – Global Commerce Director w Publicis Media, ekspert z prawie 20-letnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych, nie tylko w dużych firmach, ale także w firmach technologicznych.
Więcej informacji: https://insidetrends.businessinsider.com.pl/