Corab Sp. z o.o.
Corab Sp. z o.o. to firma z 30-letnią tradycją, która jest wiodącym, europejskim producentem konstrukcji fotowoltaicznych, eksportującym swoje produkty do 20 krajów świata. Jest więc istotnym uczestnikiem globalnej transformacji energetycznej.
Corab współpracuje z instytutami badawczymi, takimi jak: KEZO-Centrum Badawcze Polskiej Akademii Nauk czy Instytut Lotnictwa w Warszawie, oraz z Politechniką Gdańską, Politechniką Warszawską i Uniwersytetem Warmińsko-Mazurskim.
Corab Akademia to inicjatywa edukacyjna uruchomiona w 2015 roku. Jej misją jest promowanie dobrych praktyk instalatorów i poszerzenie wiedzy na tematy związane z odnawialnymi źródłami energii, w szczególności dotyczącymi fotowoltaiki. Szkolenia, seminaria, kursy i webinaria przygotowywane są wspólnie z certyfikowanymi trenerami. Akademia Corab przygotowuje również do egzaminów organizowanych przez Urząd Dozoru Technicznego.
Łukasz Kotula, dyrektor ds. szkoleń w Corab SA
W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na energię pozyskiwaną ze źródeł odnawialnych konstrukcje, produkty i usługi, jakie oferujemy, cieszą się coraz większym zainteresowaniem. W odpowiedzi na potrzeby rynku sukcesywnie zwiększamy swoje moce produkcyjne oraz poszerzamy portfolio oferowanych wyrobów i urządzeń.
Jednym z założeń Corab jest otwarte dzielenie się wiedzą z profesjonalistami oraz zainteresowanymi energią słoneczną. Nasza inicjatywa edukacyjna Corab Akademia także przyciąga szerokie grono osób. Liczne szkolenia, przeprowadzane zarówno przez naszych trenerów, jak i partnerów Corab, są znaczącym i ważnym elementem aktywności spółki. Przeszkoliliśmy już ponad 6 tys. osób w Polsce, zaczynamy szkolić także poza granicami kraju.
Poprzez uczestnictwo w Konkursie „Teraz Polska” chcieliśmy pokazać, że krajowe przedsiębiorstwa mogą wyznaczać trendy w tak innowacyjnej i strategicznej dziedzinie, jaką jest energetyka. Godło „Teraz Polska” to dla nas powód do dumy i świadectwo jakości, którą oferujemy kontrahentom i klientom. To ważne tym bardziej, że praktycznie 100 proc. naszej produkcji to tzw. local content, a z efektów naszych działań korzystają zarówno odbiorcy w kraju, jak i za granicą.