Crystal Sp. z o.o.
Firma Crystal Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu to znany, europejski producent i eksporter drzwi stalowych, aluminiowych, hybrydowych znanych pod marką Splendoor oraz stolarki PCV. W ofercie firmy znajduje się wyjątkowo szeroki wachlarz modeli drzwi, od ekonomicznych rozwiązań po ekskluzywne linie modeli aluminiowych i hybrydowych, cechujących się wysokimi standardami termoizolacji i antywłamaniowości. Drzwi Splendoor posiadają w swojej ofercie największe, europejskie sieci hipermarketów oraz czołowi, polscy deweloperzy.
Dynamika rozwoju rynku oraz potrzeba ciągłej innowacji zaowocowała pojawieniem się w ofercie firmy innowacyjnej technologii Absiglass. Finalnie powstał flagowy model drzwi ULTRAPASSIVEDOOR o przenikalności Ud 0,56, przy grubości skrzydła niespełna 67 mm. Pomimo zmniejszonej grubości oraz masy drzwi w technologii Absiglass nie straciły na wytrzymałości i są pierwszymi drzwiami w Polsce opartymi na ościeżnicy tworzywowej, które otrzymały klasę antywłamaniowości RC2. Regularne kontrole i testy w placówkach takich jak ITB oraz IFT Rosenheim zaowocowały odejściem firmy od wykorzystywania drewna w produkcji drzwi na rzecz Absiglassu, którego właściwości pozwalają na eliminacje mostków cieplnych, skutkując wyższą szczelnością całej konstrukcji.
Stanisław Grabowski, prezes Crystal Sp. z o.o.
Od pięciu lat poszukiwaliśmy materiału, który mógłby z powodzeniem zastąpić tradycyjny materiał konstrukcyjny używany przy produkcji drzwi stalowych i spełniał wymogi drzwi pasywnych, a jednocześnie pozwalał zachować ich dotychczasowe walory. Dwa lata temu, po wielu próbach, stworzyliśmy konstrukcję, którą nazwaliśmy AbsiGlass – od materiałów, które są głównymi składnikami nowego tworzywa. Wprowadzenie produktu na rynek wpisuje się idealnie w aktualne trendy, takie jak energooszczędność, pasywność, minimalny ślad węglowy. Zamawia go już 50 proc. naszych klientów, a pod koniec roku jego udział w całym portfelu zamówień może wynieść nawet 75 proc. Widać więc, że obrany przez nas kierunek jest słuszny. Wierzymy że rok 2022 będzie przełomowy.
Zdajemy sobie doskonale sprawę, jakim zaufaniem wśród polskich konsumentów cieszy się produkt, który jest laureatem Konkursu „Teraz Polska”, ale też wiemy, jak trudne jest uzyskanie tego wyróżnienia. Ponieważ jednak byliśmy pewni naszego produktu, opierając się również na wynikach polskich i zagranicznych instytutów badawczych, uznaliśmy, że nie ma lepszej promocji dla naszej młodej marki Splendoor jak uzyskanie tytułu laureata Konkursu „Teraz Polska”. Posiadanie Godła „Teraz Polska” to ogromny powód do dumy. Mamy dalekosiężne plany związane z jego prezentacją. Pojawi się ono w materiałach promocyjnych i marketingowych. Będzie można je zobaczyć również na naszych profilach w portalach społecznościowych, w katalogach, cennikach, ulotkach, a także na produktach trafiających do naszych klientów.