FUNDACJA

Do 8 lutego czekamy na zgłoszenia w Konkursie „Teraz Polska”

poniedziałek, 28 stycznia 2019

Termin przyjmowania wniosków konkursowych został przedłużony, aby więcej firm miało szansę na zdobycie Godła „Teraz Polska”.

Zgłoszenie produktu, usługi lub innowacji do Konkursu „Teraz Polska” nie jest skomplikowane, jednak nie warto tego robić na ostatnią chwilę. – Do 8 lutego należy przesłać do Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego wypełnioną ankietę weryfikacyjną (wniosek konkursowy) wraz z załącznikami. Aby otrzymać wniosek należy odpowiednio wcześniej zarejestrować się, wypełniając online ankietę rejestracyjną – mówi Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”. – Pracownicy Fundacji służą pomocą wszystkim, którzy mają jakiekolwiek pytania związane z procesem aplikowania do Konkursu – dodaje Lipiński.

A dlaczego w ogóle warto wziąć w nim udział? Po pierwsze, wygrana w Konkursie umożliwia włączenie Godła „Teraz Polska” – efektywnego znaku jakości – do promocji oferowanych przez firmę produktów, usług czy innowacji. Po drugie, laureaci biorą udział w niezwykłym evencie. Kluczowym wydarzeniem każdej edycji Konkursu jest odbywająca się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej Gala „Teraz Polska”. Uczestniczą w niej czołowi przedsiębiorcy, przedstawiciele świata kultury i sportu, politycy, dziennikarze, osoby publiczne. Gala „Teraz Polska” to niezwykła okazja do nawiązania ciekawych znajomości i ekskluzywny sposób świętowania sukcesów w biznesie. Po trzecie, organizator Konkursu, czyli Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, zrzesza laureatów i proponuje cykliczne spotkania w ramach Klubów „Teraz Polska”. Uczestnicy mają możliwość wymiany poglądów i doświadczeń, a także nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Wreszcie po czwarte, Fundacja „Teraz Polska” zapewnia firmom, które biorą udział w Konkursie, silną obecność medialną. Jest to możliwe dzięki szerokiej współpracy Fundacji z najważniejszymi i największymi krajowymi redakcjami. Dodatkowo Fundacja prowadzi własne działania wydawnicze i promocyjne – również w nowych mediach – w ramach których promuje dokonania laureatów Konkursu „Teraz Polska”.

Misją Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego jest wspieranie polskiej przedsiębiorczości. Już od niemal 30 lat przyznaje ona Godło „Teraz Polska”, które jest znane i cenione przez wszystkich Polaków, pozwala zatem wyróżnić się na konkurencyjnym rynku. Nie jest ważne, czy startująca w konkursie firma jest mała czy duża. Ważne, aby zgłaszany przez nią produkt bądź usługa były obecne na rynku co najmniej 6 miesięcy i charakteryzowały się wysoką jakością i dobrymi opiniami klientów. Dzięki temu podczas Gali na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie mogą stanąć obok siebie przedstawiciele największych spółek giełdowych i małe, kilkuosobowe przedsiębiorstwa, często wytwarzające niszowe dobra.

– Wybór tego, co krajowe, stał się nie tylko modą, ale zyskał również inne uzasadnienia. Coraz więcej konsumentów jest zdania, że warto postawić na polską jakość, a Godło „Teraz Polska” jest dla nich czytelnym znakiem umożliwiającym orientację w gąszczu produktów, usług i innowacji – mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

Więcej informacji pod linkiem

 

Publikuj na FacebookPublikuj na GooglePublikuj na LinkedinPublikuj na Twitter