FAKRO i Blachy Pruszyński królują w Rankingu Budowlana Marka Roku 2022
Budowlana Marka Roku to klasyfikacja materiałów budowlanych produkowanych w Polsce oraz generalnych wykonawców, działających na terenie kraju. Od 2004 roku ASM przeprowadza wśród kilku tysięcy firm wykonawczych ogólnopolskie badania, na podstawie których formułuje ranking dla kilkudziesięciu kategorii. Laureaci Godła „Teraz Polska”, FAKRO i Blachy Pruszyński, marki znane i cenione od lat, kolejny rok z rzędu zostały kilkukrotnie nagrodzone.
Pozycję rynkową buduje się latami, podobnie jak uznanie fachowców czy dystrybutorów. Wpływa na nią wiele czynników w tym jakość produktu, jego trwałość, zaawansowanie technologiczne zastosowanych rozwiązań czy ogólna satysfakcja klientów wynikająca z obsługi. Właśnie te, a także inne istotne wymiary są mierzone w badaniach, które co roku realizuje ASM Research. - Jako firma badawcza realizujemy misję dostarczania do rynku wiarygodnych i aktualnych danych. Dlatego Ranking Budowlana Marka Roku nie należy do klasyfikacji jurorskich, które ze swej natury mają charakter subiektywny. Budowlana Marka Roku powstała 18 lat temu jako jedyny w Polsce projekt badawczy o niezależnym charakterze i szerokim zasięgu. I nadal tak jest. Nie ma w Polsce innego rankingu w branży budowlanej opierającego się na spontanicznych wskazaniach Wykonawców z całej Polski, którym nie podpowiadamy listy marek do wyboru. Dzięki temu wyniki są w pełni obiektywne i przedstawiają rzetelnie pozycje poszczególnych marek – wyjaśnia Małgorzata Walczak-Gomuła, Prezes Zarządu ASM.
FAKRO, jeden z czołowych producentów wysokiej jakości okien dachowych i schodów strychowych, został uhonorowany następującymi tytułami:
- ZŁOTY CHAMPION ROKU 2021 (okna dachowe)
- ZŁOTA BUDOWLANA MARKA ROKU 2022 (okna dachowe)
- BRĄZOWA BUDOWLANA MARKA ROKU 2022 (marka przyjazna fachowcom)
- WYRÓŻNIENIA W RANKINGU BUDOWLANA MARKA ROKU 2022 (okna elewacyjne)
- Nagroda przyznana przez wykonawców, to jasny sygnał wysłany do rynku, że nasze produkty i nasza marka cieszą się olbrzymim zaufaniem i prestiżem. Okna dachowe marki FAKRO od lat są wysoko oceniane przez fachowców, co realnie przekłada się na sprzedaż - komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu.
Pruszyński sp. z o.o., lider rynku blaszanych pokryć dachowych i wyrobów konstrukcyjnych, został uhonorowany następującymi tytułami:
- ZŁOTY CHAMPION ROKU 2021 (pokrycia dachowe blaszane)
- ZŁOTA BUDOWLANA MARKA ROKU 2022 (pokrycia dachowe blaszane)
- SREBRNA BUDOWLANA MARKA ROKU 2022 (blacha modułowa)
- Te wyróżnienia na pewno zmotywują nas do co najmniej równie ciężkiej pracy przez najbliższy rok, by sprostać rosnącym oczekiwaniom rynku i wymaganiom klientów i pozostać pierwszym wyborem na Polskim rynku, jeśli chodzi o blaszane pokrycia dachowe - czytamy na stronie internetowej spółki Pruszyński.
Na podstawie badań przyznano również nagrody indywidualne dla osób, które szczycą się osiągnieciami w zakresie marketingu oraz strategii produktowej. Tytuł PROMOTOR XXI WIEKU 2022 otrzymał Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu Fakro Sp. z o.o. Nagroda została przyznana za osiągniecia w działaniach związanych z realizacja strategii marki „FAKRO” wśród wykonawców oraz kształtowanie trendów w branży materiałów budowlanych. - W życiu zawodowym są momenty, kiedy człowiek choć przez chwilę czuje spełnienie - odbierając tę nagrodę czułem zawodowe spełnienie. Oczywiście przede mną kolejne wyzwania, niemiej jednak, to prestiżowe wyróżnienie jest dla mnie swoistym „wiatrem w żagle”. Dla mnie – jako zapalonego żeglarza – jest to niezwykle znamienne - podsumowuje Janusz Komurkiewicz, nagrodzony w 2021 roku przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego tytułem Promotor Polski z regionu Małopolski.
To nie pierwsza nagroda indywidualna dla firmy FAKRO – Prezes Ryszard Florek został odznaczony medalem „Zasłużony dla eksportu” podczas XVIII Kongresu Eksporterów Polskich, który odbył się 22 czerwca w Ministerstwie Rozwoju i Technologii.
Źródła: Materiały prasowe FAKRO, Blachy Pruszyński, Budowlana Marka Roku 2022