Inauguracja XXX edycji Konkursu „Teraz Polska”
Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do jubileuszowej, XXX EDYCJI KONKURSU „TERAZ POLSKA” na najlepsze produkty, usługi i innowacje. Warto wystartować, bowiem 77 proc. respondentów w badaniu wykonanym na próbie reprezentatywnej stwierdziło, że godło „TERAZ POLSKA” umieszczony na opakowaniu produktu zachęca do zakupu.
Biało-czerwone godło po raz 30. trafi do firm tworzących produkty i oferujących usługi najwyższej jakości, a następnie będzie pomagać milionom klientów w dokonaniu właściwego wyboru podczas zakupów. Dziś, 18.09.2019 roku Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego oficjalnie ogłosiła XXX edycję Konkursu „Teraz Polska”.
– Choć Konkurs istnieje od 30 lat i wciąż nagradza produkty i usługi za ich jakość, cały czas efektywnie podąża za zmieniającymi się wyzwaniami. Gdy u zarania transformacji ustrojowej brakowało u nas nowoczesnych, trwałych, dobrze zaprojektowanych produktów wysokiej jakości, Godło „Teraz Polska” wyróżniało firmy wytwarzające dobra o takich właśnie cechach. Dziś, po niemal 30 latach, klienci mają coraz większe oczekiwania, a Konkurs „Teraz Polska” wciąż odpowiada na ich potrzeby. Obecnie jakość nie jest definiowana już tylko przez trwałość i niezawodność produktów oraz ich wzornictwo, istotne jest także, w jakich warunkach zostały wyprodukowane, jaki mają wpływ na środowisko, czy spełniają ważne potrzeby, są nowoczesne i użyteczne. I właśnie takie produkty obecnie nagradzane są Godłem „Teraz Polska”, a rzetelność procedur i zasady Konkursu powodują, że jest to znak cieszący się największą rozpoznawalnością i zaufaniem na polskim rynku – mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.
Wart podkreślenia jest fakt, że w konkursie mogą startować zarówno najmniejsze przedsiębiorstwa, jak i wielkie koncerny. Nie ma znaczenia branża i typ produktu, w przeszłości wyróżniano firmy wytwarzające: jogurty, drony, ciągniki, drukarki 3d, wędliny, soki, artystyczne książki, śmigłowce, dachówki, implanty zębowe, okna, oprogramowanie komputerowe itd. Bardzo wielu laureatów znakuje Godłem swoje produkty, gdyż po prostu wpływa to na zwiększenie sprzedaży – klienci postrzegają je w kategoriach synonimu dobrego wyboru. – O przydatności i wyjątkowym charakterze Godła „Teraz Polska” świadczy deklaracja ponad 77 proc. respondentów, że ów znak umieszczony na opakowaniu produktu zachęca ich do zakupu. Biorąc pod uwagę, że tylko nieco ponad 12 proc. jest odmiennego zdania, możemy stwierdzić, że Godło „Teraz Polska” to jedyne w swoim rodzaju narzędzie promocyjne, które w skuteczny sposób zachęca klientów do zakupu oznaczonych nim produktów oraz jest dla konsumentów potwierdzeniem wysokiej jakości i polskiego pochodzenia – mówi Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”. (Pełny raport z badania Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego dostępny pod linkiem https://magazynterazpolska.pl/pl/a/godlo-teraz-polska-zacheca-do-zakupu)
– Zachęcam prezesów, właścicieli, menedżerów do zgłaszania produktów i usług do jubileuszowej, XXX edycji Konkursu „Teraz Polska”. Udział w nim powinien być naturalną konsekwencją dla wszystkich, którzy w prowadzeniu działalności gospodarczej kierują się wartościami i kreatywnością oraz oferują produkty i usługi, które mogą stać się niezaprzeczalną wizytówką polskiej gospodarki – mówi Krzysztof Przybył.
Jak zgłosić się do Konkursu?
Wszelkie informacje można znaleźć pod linkiem: www.terazpolska.pl/pl/O-Konkursie,
a także dzwoniąc pod nr tel. 22 826 01 91 lub pisząc na adres e-mail: konkurs@terazpolska.pl.