FUNDACJA

Jak Godło „Teraz Polska” działa na klientów

Fot. Kamil Broszko/Broszko.com
poniedziałek, 25 listopada 2019

Godło „Teraz Polska” należy do najefektywniejszych znaków promocyjnych na Polskim rynku. Istnieje od 30 lat i przez ten czas nigdy nie zawiodło zaufania, które pokładają w nim krajowi konsumenci, rzetelnie wskazując najlepsze produkty, usługi i innowacje. Obecnie trwa nabór do jubileuszowej 30. edycji Konkursu „Teraz Polska” warto więc prześledzić podstawowe fakty statystyczne związane z oddziaływaniem Godła na klientów.

  • 79,3 % respondentów uważa, że Godło „Teraz Polska” jest dobrym sposobem oznaczania wysokiej jakości polskich produktów i usług,
  • 77 % osób, które zauważyły Godło „Teraz Polska” na produktach i usługach, dokonało zakupu tych produktów,
  • 74,4 % badanych było w stanie podać marki lub grupy produktowe oznaczone Godłem „Teraz Polska”,
  • 72 % badanych twierdzi, że Godło „Teraz Polska” gwarantuje wysoką jakość produktu.

 

Powyższe wyniki pochodzą z badań społeczno-rynkowych, zrealizowanych przez firmę ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku (fale badań przeprowadzonych w roku 2017, 2018, 2019). RAPORT 

Jak zgłosić się do Konkursu?
Wszelkie informacje można znaleźć TUTAJ,
a także dzwoniąc pod nr tel. 22 826 01 91 lub pisząc na adres e-mail: konkurs@terazpolska.pl 

Publikuj na FacebookPublikuj na GooglePublikuj na LinkedinPublikuj na Twitter