FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
karta góra 2
Fot. KAKA.media
Fot. KAKA.media

Jesienny Klub „Teraz Pol­ska” – roz­mowy o zaufa­niu, jako­ści i sile pol­skich marek

22 października 2025

W czwar­tek, 23 paździer­nika, w gościn­nych prze­strze­niach Sta­dionu Legii War­szawa spo­tkali się lau­re­aci Kon­kursu „Teraz Pol­ska”, part­ne­rzy Fun­da­cji Pol­skiego Godła Pro­mo­cyj­nego i przed­sta­wi­ciele świata biznesu, nauki, mediów oraz admi­ni­stra­cji.

Jesienne spo­tka­nie Klubu po raz kolejny połą­czyło networ­king z mery­to­ryką. Pre­mie­rowo zapre­zen­to­wa­li­śmy raport Zacho­wa­nia zaku­powe Pola­ków 2025. Zau­fa­nie i jakość – siła marki „Teraz Pol­ska”, prze­pro­wa­dzi­li­śmy debatę o wyzwa­niach MŚP, a także wrę­czy­li­śmy cer­ty­fi­katy potwier­dza­jące prawo do posłu­gi­wa­nia się Godłem „Teraz Pol­ska” lau­re­atom poprzed­nich edy­cji Kon­kursu „Teraz Pol­ska”.

Fot. KAKA.media

Tego­roczne wyniki bada­nia Zacho­wa­nia zaku­powe Pola­ków 2025. Zau­fa­nie i jakość – siła marki „Teraz Pol­ska”, prze­pro­wa­dzo­nego we wrze­śniu 2025 roku przez ASM – Rese­arch Solu­tions Stra­tegy na zle­ce­nie Fun­da­cji Pol­skiego Godła Pro­mo­cyj­nego, potwier­dzają, że Godło „Teraz Pol­ska” to nie tylko znak jako­ści – to znak budzący emo­cje i zaufa­nie, real­nie wpły­wa­jący na wybory kon­su­menc­kie. 

Naj­waż­niej­sze wnio­ski: 

  • Jakość wciąż zaj­muje pierw­sze miej­sce wśród kry­te­riów wybo­rów kon­su­menc­kich, choć Polacy ocze­kują dowo­dów jako­ści – widocz­nych ozna­czeń, cer­ty­fi­ka­tów i spraw­dzo­nych sym­boli zaufa­nia. 
  • 3 na 4 Pola­ków jest goto­wych dopła­cić za jakość, jeśli ma pew­ność, że wyż­sza cena ozna­cza real­nie lep­szy pro­dukt. 
  • Patrio­tyzm zaku­powy doj­rzewa: 84,2% Pola­ków dekla­ruje, że warto wybie­rać pol­skie pro­dukty, lecz decy­zje są dziś bar­dziej racjo­nalne niż emo­cjo­nalne. 
  • Emo­cje zwią­zane z Godłem „Teraz Pol­ska”: duma, poczu­cie bez­pie­czeń­stwa, zaufa­nie i satys­fak­cja ze wspie­ra­nia pol­skich marek. 
  • Dla 82% osób zna­ją­cych Godło znak ten zwięk­sza praw­do­po­do­bień­stwo wyboru pro­duktu, a aż 90,5% tej grupy dekla­ruje, że pro­dukty nim ozna­czone speł­niają ocze­ki­wa­nia. 
  • Pre­stiż znaku pozo­staje sta­bilny – 82,2% zna­ją­cych Godło uważa, że jego przy­zna­nie wzmac­nia wize­ru­nek i wia­ry­god­ność firmy. 

 

Fot. KAKA.media

Wyniki jasno poka­zują, że obec­ność Godła „Teraz Pol­ska” na pro­duk­cie zwięk­sza jego szanse na wybór przez kon­su­menta. To dowód, że znak nie tylko podnosi pre­stiż, ale real­nie wspiera sprze­daż. W cza­sach, gdy kon­su­menci szu­kają pro­stych i wia­ry­god­nych sygna­łów jako­ści, Godło zapew­nia prze­wagę ryn­kową – jest potwier­dze­niem, że firma nie tylko mówi o jako­ści, ale ją fak­tycz­nie dostar­cza. Znak „Teraz Pol­ska” to inwe­sty­cja w zaufa­nie, a zaufa­nie zawsze się zwraca – pod­su­mo­wuje Michał Lipiń­ski, dyrek­tor Kon­kursu „Teraz Pol­ska”

Fot. KAKA.media

Już we wto­rek, 28 paździer­nika, opu­bli­ku­jemy pełny raport Zacho­wa­nia zaku­powe Pola­ków 2025. Zaufa­nie i jakość – siła marki „Teraz Pol­ska” – z roz­sze­rzo­nymi ana­li­zami, komen­ta­rzami eks­per­tów i prak­tycz­nymi reko­men­da­cjami dla biznesu. 

Pod­czas jesien­nego spo­tka­nia Klubu „Teraz Pol­ska” odbyła się także debata: „Mię­dzy codzien­no­ścią a przy­szło­ścią. Jak MŚP odnaj­dują się w zmien­nym oto­cze­niu gospo­dar­czym?”. O tym, jak małe i śred­nie przed­się­bior­stwa mogą łączyć sku­tecz­ność ope­ra­cyjną z myśle­niem stra­te­gicz­nym, budu­jąc prze­wagę mimo ogra­ni­czo­nych zaso­bów, roz­ma­wiali: 

  • Dag­mara Rybicka, Zastępca Dyrek­tora Gabi­netu Rzecz­nika MŚP i Rzecz­nik Pra­sowy 
  • Adam Szejn­feld, Sena­tor RP 
  • Adw. Seba­stian Miku­le­wicz, Kan­ce­la­ria Miku­le­wicz-Osta­szew­ski 
  • Krzysz­tof Kul­czyk – Group Pro­duct Mana­ger Gin-Uro, Ada­med
  • Robert Grey, Kanclerz Uniwersytetu Warszawskiego

 

Dysku­sję popro­wa­dził dr Jaro­sław Gór­ski, eko­no­mi­sta, doradca pre­zesa Fun­da­cji Pol­skiego Godła Pro­mo­cyj­nego dr Jaro­sław Gór­ski, adiunkt WNE UW.

Fot. KAKA.media

Obszerna rela­cja z debaty zosta­nie opu­bli­ko­wana w ser­wi­sie www.MagazynTerazPol­ska.pl

Kul­mi­na­cyj­nym punk­tem spo­tka­nia było wrę­cze­nie cer­ty­fi­ka­tów potwier­dzających prawo do posłu­gi­wa­nia się Godłem „Teraz Pol­ska”. Dyplomy z rąk prof. Michała Kle­ibera, prze­wod­ni­czą­cego Kapi­tuły Kon­kursu „Teraz Pol­ska” oraz Krzysz­tofa Przy­była, pre­zesa Fun­da­cji Pol­skiego Godła Pro­mo­cyj­nego, ode­brały firmy, które w ostatnim czasie przedłużyły prawo do posługiwania się znakiem „Teraz Polska”.

Certyfikaty odebrali:

  • Pol­ska Fede­ra­cja Pro­du­cen­tów Żyw­no­ści Zwią­zek Pra­co­daw­ców
    Ogól­no­pol­ski Pro­gram Edu­ka­cyjny „Trzy­maj Formę!”
     
  • Vitrin­tec
    sys­temy do pro­duk­cji ścia­nek alu­mi­niowo-szkla­nych
     
  • Sto­lar­stwo Tomasz Wró­bel
    drew­niane łóżka poje­dyn­cze i łóżka pię­trowe
     
  • Insty­tutu Trans­portu Samo­cho­do­wego
    Pol­skie Obser­wa­to­rium Bez­pie­czeń­stwa Ruchu Dro­go­wego
     
  • La Mare Sp. z o. o. 
    inno­wa­cyjny hous­boat o dużej auto­no­micz­no­ści byto­wej i ener­ge­tycz­nej
     
  • ARTIM Sp. z o. o. 
    orga­ni­za­cja Tar­gów Bożo­na­ro­dze­nio­wych na Rynku Głów­nym w Kra­ko­wie
     
  • GASTRO RENTAL M. Hen­zel M. Bar­tosz Spółka Jawna
    wypo­ży­cza­nie sprzętu cate­rin­gowo-even­to­wego
     
  • Pekao Towa­rzy­stwo Fun­du­szy Inwe­sty­cyj­nych S A. 
    wyspe­cja­li­zo­wane pro­gramy inwe­sty­cyjne wspie­ra­jące regu­larne oszczę­dza­nie
     
  • Pol­ska Liga Siat­kówki SA
    orga­ni­za­cja i pro­wa­dze­nie roz­gry­wek lig zawo­do­wych kobiet i męż­czyzn, wyła­nia­ją­cych Mistrzów oraz zdo­byw­ców Pucharu Pol­ski w Piłce Siat­ko­wej i Super­pu­charu Pol­ski w Piłce Siat­ko­wej
     
  • CFI Systemy Infor­ma­tyczne Sp. z o. o. 
    kom­plek­sowy pol­ski pro­gram do zarzą­dza­nia przed­się­bior­stwem VENDO. ERP
     
  • Bolix SA
    sys­tem docie­pleń na sty­ro­pia­nie wykoń­czony tyn­kiem sili­ko­no­wym
     
  • Trade & Tra­vel Com­pany Sp. z o. o.
    orga­ni­za­cja imprez tury­stycz­nych na całym świe­cie
     
  • JAWOR-PARKIET
    seria dwu­war­stwo­wych podłóg drew­nia­nych Fer­ti­gDe­ska i Fer­ti­gDe­ska Luxury
    seria dwu­war­stwo­wych podłóg drew­nia­nych Retro Col­lec­tion
     
  • TUZ Ubez­pie­cze­nia Towa­rzy­stwo Ubez­pie­czeń Spółka Akcyjna 
    Bez­pieczny Dom – ubez­pie­cze­nie domu lub miesz­ka­nia, rodziny lub bli­skich oraz zwie­rząt domo­wych 
     
  • Inter-Bro­ker sp. z o. o. 
    usługi bro­kerskie w zakre­sie ubez­pie­czeń
     
  • Men­tor S. A. 
    usługi bro­kerskie w zakre­sie ubez­pie­czeń
     
  • ASM Rese­arch Solu­tions Stra­tegy Sp. z o. o. 
    Inte­gra­cja i pro­mo­cja pol­skich przed­się­biorstw na rynku pol­skim i ryn­kach zagra­nicz­nych
     
  • Insty­tut Fizjo­lo­gii i Pato­lo­gii Słu­chu – Świa­towe Cen­trum Słu­chu
    pro­gram lecze­nia zabu­rzeń słu­chu za pomocą implan­tów słu­cho­wych
     
  • Cen­trum Słu­chu i Mowy Sp. z o. o. 
    wysoko spe­cja­li­styczna sieć pla­có­wek medycz­nych w Pol­sce, Ukra­inie i Kir­gi­sta­nie – Cen­trum Słu­chu i Mowy „Medin­cus”
    pro­wa­dze­nie tera­pii metodą Skar­żyń­skiego za pomocą Sty­mu­la­tora Poli­mo­dal­nej Per­cep­cji Sen­so­rycz­nej
     
  • RYSZTOF s. c. 
    koł­dra puchowa MASURIA
     
  • TARGET S. A. 
    nawozy mine­ralne z mączką bazal­tową
     
  • Alstal Grupa Budow­lana Sp. z o. o., Sp. K. 
    gene­ralne wyko­naw­stwo, budow­nic­two
     
  • PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ Sp. z o. o.
    mio­darki
     
  • Cry­stal sp. z o. o.
    drzwi zewnętrzne wypro­du­ko­wane w tech­no­lo­gii AbsiGlass
     
  • Przed­się­biorstwo Usłu­gowo-Pro­duk­cyjne i Wdra­ża­nia Postępu Tech­nicz­nego „UNIWERSAL” Sp. z o. o. 
    hybry­dowy wen­ty­la­tor dachowy MAG-200, wen­ty­la­tor dachowy VERO-150 i wywie­trzak hybry­dowy MONSUN

 

Fot. KAKA.media

  • Kor­po­ra­cja RADEX
    zarzą­dze­nia pro­ce­sem inwe­sty­cyj­nym oraz wyna­jem powierzchni użyt­ko­wych
     
  • Pie­kar­nia Złoty Kłos
    pie­czywo tra­dy­cyjne wiej­skie: chleb chłop­ski, orki­szowy, staropol­ski, szefa
     
  • DiWine Sp. z o. o. 
    wina owo­cowe DiWine – 6 asor­ty­men­tów: z bia­łej porzeczki, z czer­wo­nej porzeczki, czar­nej porzeczki, z jagody kam­czac­kiej, z jagody kam­czac­kiej i czar­nej porzeczki
     
  • Torpol Sp. z o. o.
    worki papierowe przeznaczone dla branży spożywczej

 

Fot. KAKA.media

Ser­decz­nie gra­tu­lu­jemy!

Obecnie prawo do posługiwania się znakiem „Teraz Polska” ma 125 firm i instytucji (w tym 24 to tegoroczni laureaci).

W cza­sach prze­sy­ce­nia komu­ni­ka­tami mar­ke­tin­go­wymi Godło „Teraz Pol­ska” pozo­staje zna­kiem, który nie tylko przy­ciąga uwagę, ale też buduje zaufa­nie i poczu­cie pew­no­ści wyboru

Jeśli chcesz dołą­czyć do grona firm, które dzięki Godłu zyskują realną prze­wagę ryn­kową i trwałe zaufa­nie klien­tów, weź udział w 36. edy­cji Kon­kursu „Teraz Pol­ska”. Zgło­sze­nia przyj­mu­jemy do 30 stycz­nia 2026 roku

karta dół 2
karta dół laureaci 2025

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego 

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 252
a.siedlinska@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.