FUNDACJA

Media o Laureatach i Konkursie „Teraz Polska”

Fot. Kamil Broszko/Broszko.com
czwartek, 19 grudnia 2019

Ważnym obszarem działalności Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego jest współpraca z mediami. Laureatów Konkursu „Teraz Polska” promują największe telewizje, rozgłośnie radiowe, prasa i serwisy internetowe.

Fundacja „Teraz Polska” zapewnia firmom, które biorą udział w Konkursie, szeroką obecność medialną. Jest to możliwe dzięki współpracy z najważniejszymi i największymi krajowymi redakcjami. Za promowanie laureatów Konkursu „Teraz Polska” odpowiadają tzw. patroni medialni. Wśród największych patronów o zasięgu ogólnopolskim wymienić należy Telewizję Polską i Polskie Radio. Wydarzenia organizowane przez FPGP oraz losy laureatów śledzi także agencja informacyjna specjalizująca się w wiadomościach gospodarczych ISB News docierająca ze swoimi doniesieniami do licznych krajowych wydawców. Konkursowi patronują również portale www.wnp.pl, www.portalspozywczy.pl, www.rynekzdrowia.pl (wydawane przez Grupę PTWP, organizującą również Europejski Kongres Gospodarczy) oraz tytuły branżowe, specjalistyczne i regionalne www.think-tank.plwww.linktopoland.com, www.polishmarket.com.pl, www.przedsiebiorcy.eu, www.kapitalpolski.pl, www.magazynpomorski.eu.

Oto linki do kilku publikacji, na temat Laureatów i Konkursu „Teraz Polska”:

 

Dodatkowo Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego prowadzi własną działalność medialną. Od 2012 roku wydaje Magazyn „Teraz Polska”, na łamach którego promuje dokonania laureatów Konkursu, a także publikuje ich opinie w ważnych sprawach gospodarczych i społecznych https://magazynterazpolska.pl/pl/a/zaufanie-w-biznesie-sonda. Informacje o sukcesach laureatów, ich działalności i najciekawszych projektach publikujemy również w serwisach www.terazpolska.pl oraz www.magazynterazpolska.pl a także na profilu facebook.com/terazpolska, który śledzi 40 tysięcy fanów. Dokonania laureatów prezentujemy również w serwisach społecznościowych – na Instagramie i Twitterze.

– Do mediów, również dzięki udziałowi w Konkursie „Teraz Polska”, przedostają się informacje nie tylko o dużych, ale też małych i średnich firmach, które odnoszą sukcesy międzynarodowe, wystarczy wymienić laureata Konkursu „Teraz Polska”, firmę Phenicoptere Sp. z o.o., która stworzyła rękawicę do demakijażu Glov – to globalny hit, zaś firmę tworzono przy użyciu stosunkowo skromnych środków – mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, organizatora Konkursu „Teraz Polska”.

 

Publikuj na FacebookPublikuj na GooglePublikuj na LinkedinPublikuj na Twitter