Osiem kategorii na ósmą edycję PRotonów!
Osiem kategorii na ósmą edycję PRotonów!
Już tylko do 4 marca można zgłaszać kandydatury specjalistów ds. komunikacji w ósmej edycji konkursu PRotony. W tym roku PRoto.pl wprowadziło jedną nową kategorię, która na pewno ucieszy wszystkich social media geeków! Swojego laureata wybierze też Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego!
I tak, w konkursie mogą startować osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, instytucji i administracji publicznej, organizacji non-profit i fundacji, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską, a także debiutujące w zawodzie PR-owca. Absolutną nowością jest kategoria związana z działaniami na rzecz firm i instytucji w mediach społecznościowych.
PRoto.pl w tej edycji konkursu po raz drugi współpracuje z Fundacją Polskiego Godła Promocyjnego, której specjaliści wybiorą swojego laureata wśród tych, którzy tej ocenie będą się chcieli poddać.
Oprócz tego spośród wszystkich zgłoszonych, którzy zgodzą się na udział w konkursie i/lub wypełnią zgłoszenia, zainteresowani specjaliści ds. komunikacji, którzy nie są członkami AEPR-u, będą wybierać kandydata do Nagrody Publiczności. W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia od 1 stycznia 2013 do 31 grudnia 2013. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyjątkowe rezultaty pojedynczych projektów i spektakularnych kampanii.
Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy grono uznanych specjalistów, działających od lat w branży PR; wśród nich są także wszyscy laureaci dotychczasowych edycji konkursu. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali, wieńczącej konkurs. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor: kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.
Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl. Sponsorem Strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Partnerem Strategicznym konkursu jest Teatr Syrena. Patronat honorowy nad konkursem objął wicepremier, Minister Gospodarki, Szanowny Pan Janusz Piechociński.
Patronami medialnymi konkursu są magazyny Harvard Business Review, EGO, Marketing w Praktyce i Brief, Dziennik Gazeta Prawna, radio PiN, a także portal Biznes.pl. Przyjaciółmi konkursu zostały ponadto programy konferencyjne Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i Instytut Przemiany. Partnerem konkursu jest drukarnia Studio Supra. Partnerami Gali wieńczącej są Polish Vodka Association, Dom Wina, Rent Design oraz 16na9.