POLOmarket Sp. z o.o.
POLOmarket to polska sieć supermarketów, zbudowana od podstaw wyłącznie z polskiego kapitału. Po 23 lata działalności firma posiada 280 nowoczesnych supermarketów w całej Polsce, generujących 2,5 mld zł obrotu netto rocznie.
Nowy koncept sklepów opiera się na szerokim asortymencie produktów, dużej ofercie produktów naturalnych i świeżych, wygodzie klienta, a także na rozwiązaniach proekologicznych takich, jak odnawialne źródła energii, system odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych, energooszczędne oświetlenie, niskoemisyjne urządzenia chłodnicze czy specjalistyczne prasy do makulatury. Rok 2019 był dla POLOmarketu rekordowym pod względem sprzedaży i rentowności, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej płynności finansowej.
POLOmarket chce być najlepszym polskim supermarketem, ulubionym sklepem milionów Polaków. W tym celu firma wdrożyła system stałego wieloobszarowego monitoringu Customer Experience, dzięki któremu może poznawać opinie klientów i na ich podstawie wdrażać odpowiednie rozwiązania. Wprowadziła program lojalnościowy POLOkarta, z którego korzysta ponad 1,5 mln. gospodarstw domowych. Aplikacja mobilna POLOmarket znalazła się wśród najlepszych aplikacji m-commerce w konkursie Mobile Trends Awards. Firma sukcesywnie wymienia flotę ciężarową, inwestuje w nowoczesne centra logistyczne oraz w informatyzację i digitalizację, niezbędne do efektywnego zarządzania.