W POLOmarket zakupy on-line, a wkrótce także dostawy do domu
Sieć POLOmarket, trzykrotny laureat Godła „Teraz Polska”, rozwija się mimo kryzysu wywołanego pandemią. To polska sieć supermarketów, skupiająca ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i generująca blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie odwiedza POLOmarket prawie 9 mln klientów w całym kraju.
Sieć kontynuuje rozwój usług mobilnych. Już w kwietniu ubiegłego roku, podczas pierwszego lockdownu, wdrożono usługę zdalnych zakupów poprzez aplikację mobilną i płatności on-line. Następnie wprowadzono usługę POLOdrive, dzięki czemu klienci mogą odbierać zamówione w aplikacji zakupy w wyznaczonych miejscach przed sklepami bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży. Usługa dostępna jest aktualnie w wybranych sklepach, a POLOmarket planuje sukcesywne jej poszerzanie o kolejne obiekty. Obecnie trwają prace nad uruchomieniem dostaw do domu klienta.
Żródło POLOmarket