FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
Fot. Kamil Broszko/Teraz Polska
Fot. Kamil Broszko/Teraz Polska

Zapraszamy do grona Laureatów Konkursu „Teraz Polska”!

4 stycznia 2021

Chcemy wszyscy, żeby ten rok był inny, lepszy. Ale takiej zmianie trzeba dopomóc, a nie czekać na nią z założonymi rękami. Do końca stycznia można zgłaszać produkty i usługi do 31. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Żeby dołączyć do grona wyróżnionych rozpoznawalnym i cenionym przez Polaków znakiem, trzeba spełnić jeden warunek: wysoka jakość. Grono profesjonalnych ekspertów i Kapituła wyłoni te produkty i usługi, które poddając się procedurom, kryterium jakości spełniają najlepiej i przyzna im prawo do oznakowania biało-czerwonym logo „Teraz Polska”. Naprawdę warto spróbować swoich sił!

Badania nie pozostawiają wątpliwości – w oczach Polaków Godło „Teraz Polska” niezmiennie pozostaje symbolem jakości i budzi zaufanie. Co więcej, ma wpływ na decyzje zakupowe konsumentów. Przypomnę najważniejsze liczby z badania przeprowadzonego w październiku 2020 r. przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Ponad 75 proc. respondentów uważa, że Godło „Teraz Polska” jest dobrym sposobem oznaczania wysokiej jakości polskich produktów i usług, a także – co warte podkreślenia – zachęca ich do zakupu. Ankietowani, zapytani o skojarzenia z produktami i usługami nagrodzonymi Godłem, aż w 90 proc. wskazują polskie pochodzenie, dużą rozpoznawalność i stabilną jakość.

Przez trzy dekady grono Laureatów rozrosło się do kilkuset podmiotów. Są to zarówno małe, rodzinne firmy jak i rynkowi giganci. Wśród firm posługujących się znakiem „Teraz Polska” są także takie, które kiedyś były niewielkie, ale przez lata, właśnie dzięki jakości, promowanej Godłem „Teraz Polska”, znacznie wzmocniły swoją rynkową pozycję. Zawsze podkreślam, że w Konkursie „Teraz Polska” szansę na sukces mają wszystkie firmy, niezależnie od swojej wielkości oraz branży czy rynku, na którym działają. Jest tak właśnie dlatego, że głównym kryterium przyznania nagrody jest jakość, a ona nie jest zależna od tego czy firma zatrudnia 5 czy 5000 pracowników. Dzięki takiemu podejściu co roku nagradzamy marki, które swoim potencjałem pomagają budować tę najważniejszą - Markę Polska.

Świat wokół nas się zmienia, lecz idea konkursu pozostaje niezmienna. Bo też cel, jakim jest wzmacnianie rodzimych marek i Marki Polska, zawsze będzie aktualny. My – ludzie związani z programem „Teraz Polska” – mamy tę ogromną satysfakcję, że mogliśmy obserwować, jak zmienia się przez te wszystkie lata polska gospodarka. Kiedy ruszaliśmy z naszym przedsięwzięciem, była na wstępnym etapie transformacji. Nie wiadomo było wówczas, jak to się zakończy. A przecież nie wszystkim udało się osiągnąć tak znakomite rezultaty, jak Polsce. Głównymi twórcami tego sukcesu są przede wszystkim polscy przedsiębiorcy, dzięki którym zmiany na polskim rynku poszły we właściwym kierunku. Oni mozolnie budowali wolny rynek, oni płacili (dosłownie i w przenośni) największą cenę. Jeżeli teraz polska gospodarka okazuje się odporna na wstrząsy związane z pandemią, to jest w tym ich zasługa.

Chociaż obecnie nie ma porównania z sytuacją sprzed trzydziestu lat, to i dzisiaj nasz biznes stoi przed wielkim wyzwaniem, przed nową transformacją. Pandemia koronawirusa spowodowała, że rynek będzie musiał przejść poważne zmiany. Okazało się, że branże, które wydawały się odporne na wahania koniunktury, bardzo mocno odczuły restrykcje. Biznes musi brać pod uwagę ryzyko zmian – nagłych i niespodziewanych. Zmiany te znowu spoczną na barkach naszych przedsiębiorców. Tym ważniejsze jest, by pokazywać dobre wzory – popularyzować przepis na sukces, oparty na jakości i zaufaniu konsumentów. Wierzę, że w 31. edycji naszego Konkursu tych wzorów nie zabraknie.

Zachęcam, by zajrzeć na stronę internetową konkursu, zapoznać się z informacjami o Konkursie „Teraz Polska”, regulaminem i listą Laureatów. I nie bać się pytać: na wszelkie pytania, czy to telefoniczne, czy mailowe, odpowiemy. I pomożemy w przygotowaniu zgłoszenia do Konkursu. Reszta w rękach ekspertów oceniających zgłoszenia i Kapituły dokonującej, na podstawie rekomendacji ekspertów, wyboru Laureatów. Poznamy ich na początku czerwca br. Wtedy to przedstawiciele nagrodzonych firm otrzymają statuetki „Teraz Polska” wraz z prawem do posługiwania się biało-czerwonym logo a także możliwość udziału w akcjach promocyjnych organizowanych przez naszą Fundację oraz skorzystania z programu który oferujemy.

karta dół

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.