„Teraz Polska” to znak najwyższej jakości
Od wielu lat logo „Teraz Polska” należy do najbardziej rozpoznawalnych znaków promocyjnych w Polsce. Jego znajomość corocznie deklaruje ponad 70 proc. konsumentów. Podobnie było w tym roku.
Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Centrum Badań i Analiz Rynku (ASM) blisko 72 proc. ankietowanych spotkało się z godłem „Teraz Polska” na produktach lub usługach. Znak „Teraz Polska” jest utożsamiany z wysoką jakością produktów i usług, co jednoznacznie potwierdzają odpowiedzi respondentów. Ma to ogromne znaczenie w kontekście zachowań konsumentów, ponieważ od 2017 r. badani deklarują, że to właśnie jakość jest dla nich najważniejsza podczas codziennych zakupów.
Co więcej, odpowiedzi ankietowanych dowodzą skuteczności znaku jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Ponad 75 proc. respondentów uważa, że Godło „Teraz Polska” jest dobrym sposobem oznaczania wysokiej jakości polskich produktów i usług, a także – co warte podkreślenia – zachęca ich do zakupu.
Ankietowani, zapytani o skojarzenia z produktami i usługami nagrodzonymi Godłem „Teraz Polska”, aż w 90 proc. wskazują polskie pochodzenie, dużą rozpoznawalność i stabilną jakość. Wyniki badania kolejny rok z rzędu potwierdzają, że Godło „Teraz Polska” budzi zaufanie klientów i wzmacnia prestiż marki, a także bezpośrednio wpływa na decyzje zakupowe.
Na przestrzeni lat Godło „Teraz Polska” stało się marką samą w sobie. Jego siła rynkowa, a także wysoka rozpoznawalność wzmacniają konkurencyjność i prestiż nagrodzonych Laureatów, nie tylko w Polsce, ale również za granicą. - Kapitał społeczny i gospodarczy zgromadzony pod symbolem „Teraz Polska” ma wielki potencjał, aby pracować na rzecz rozwoju Polski i jej promocji w świecie. Cieszy fakt, że tak liczne produkty pochodzące z polskich przedsiębiorstw znajdują uznanie u międzynarodowych odbiorców – mówi prof. Michał Kleiber przewodniczący Kapituły Konkursu. I dodaje, że doskonałym dowodem na to, jest dynamiczny rozwój firmy Fakro Sp. z o.o., która w 1996 roku zdobyła godło „Teraz Polska”, a wkrótce po tym stała się globalnym graczem i wiceliderem rynku okien dachowych z 15 proc. udziałem w światowej sprzedaży.
Każdy przedsiębiorca potrzebuje rozpoznawalnej marki i pomysłu, jak ją promować. – Na decyzję zakupową składa się nie tylko ocena walorów produktu, ale także emocje. Klienci wybierają marki, za którymi stoją wartości czy historie spójne z ich oczekiwaniami, pragnieniami, potrzebami. To wszystko odnajdują w biało-czerwonym znaku „Teraz Polska”. Dowodzą tego twarde dane. Dlatego serdecznie zachęcam wszystkich przedsiębiorców do wzięcia udziału w 31. edycji Konkursu. To doskonała szansa, by stać się wizytówką polskiej gospodarki” – dodaje Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”.
KLIKNIJ I POZNAJ WIĘCEJ DANYCH NT. BADAŃ SONDAŻOWYCH "TERAZ POLSKA"