FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
„Teraz Polska”, zgłoś się!

„Teraz Polska”, zgłoś się!

12 października 2018

Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do XXIX edycji Konkursu „Teraz Polska”. Godło „Teraz Polska” jest symbolem znanym i cenionym przez wielu Polaków. Obecnie, ze względu na odrodzenie patriotyzmu zakupowego oraz zwrot konsumentów ku wysokiej jakości produktów, zgłoszenie do udziału w Konkursie jest najlepszym pomysłem na rozwój biznesu.

Konkurs „Teraz Polska” istnieje niemal 30 lat. I wciąż jest najlepszym narzędziem pozwalającym wyróżnić się firmom na konkurencyjnym rynku. Decyduje o tym kilka czynników. Po pierwsze, skupienie na jakości. W Konkursie wyłaniane są produkty i usługi, które reprezentują wysoki poziom pod względem wytwarzania i użytkowania. Nie ma znaczenia branża i typ produktu, w przeszłości wyróżniano firmy wytwarzające: jogurty, drony, ciągniki, drukarki 3d, wędliny, soki, artystyczne książki, śmigłowce, dachówki, implanty zębowe, okna, oprogramowanie komputerowe itd. Bardzo wielu laureatów znakuje Godłem swoje produkty, gdyż po prostu wpływa to na zwiększenie sprzedaży – klienci postrzegają je w kategoriach synonimu dobrego wyboru. 

Inny powód, który od lat zachęca przedsiębiorców do udziału w Konkursie „Teraz Polska”, wynika z prostego kryterium uczestnictwa. Nie jest ważne, czy startująca w konkursie firma jest mała czy duża. Ważne, aby zgłaszany przez nią produkt bądź usługa były na rynku co najmniej 6 miesięcy. Dzięki temu podczas gali laureatów mogą stanąć obok siebie przedstawiciele największych spółek giełdowych i małe, kilkuosobowe przedsiębiorstwa, często wytwarzające niszowe dobra. Pozornie różne światy, ale łączy to, co najważniejsze: tworzą polskie produkty i usługi wysokiej jakości.

Wybór produktów krajowych (w tych branżach, w których jest to możliwe i uzasadnione dla konsumenta) jest wynikiem wzrostu świadomości ekonomicznej społeczeństwa. Wybór tego, co krajowe, stał się nie tylko modą, ale zyskał również inne uzasadnienia. Coraz więcej konsumentów konkluduje, że warto postawić na polską jakość, a Godło „Teraz Polska” jest dla nich czytelnym znakiem umożliwiającym orientację w gąszczu produktów, usług i innowacji.

– Kapitał społecznego zaufania, jaki stoi za tym biało-czerwonym znakiem, to ogromne zobowiązanie. Firma, która sięga po Godło, musi być najlepsza – podsumowuje Krzysztof Przybył, prezes zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, która organizuje Konkurs „Teraz Polska”.

Jak zgłosić się do konkursu? 

Wszelkie informacje można znaleźć pod linkiem: Warunki uczestnictwa

a także dzwoniąc pod nr tel. 22 826 01 91.

Badania sondażowe Godła „Teraz Polska”

 

 

 

karta dół

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.