23 edycja Konkursu "Teraz Polska" rozpoczęta!
Od 8 listopada 2012 r. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” rozpoczyna przyjmowanie wniosków konkursowych do 23. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Konkurs ma charakter niekomercyjny, a jego celem jest wyłonienie najlepszych produktów i usług, które dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym i użytkowym, wyróżniają się na rynku oraz mogą być wzorem dla innych.
Wszyscy zainteresowani udziałem w Konkursie proszeni są o wypełnienie i przesłanie ankiety rejestracyjnej, a do 15 stycznia 2013 wypełnionej ankiety weryfikacyjnej. Więcej informacji o Konkursie znajduje się na stronie: www.terazpolska.pl.
Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach: dla produktów i usług, gmin oraz przedsięwzięć innowacyjnych. Zwycięzcy zostaną wyłonieni podczas obrad 30-osobowej Kapituły Godła ''Teraz Polska''. W jej skład wchodzą autorytety życia społecznego, kulturalnego, gospodarczego i naukowego.
Coraz więcej laureatów jest z województwa lubuskiego, wiele zgłoszeń dotyczy samorządów, produktów i usług budowlanych, chemii przemysłowej i kosmetyków. W ostatniej 22. edycji konkursu wśród laureatów znaleźli się m.in. Gmina Kórnik, Stare Miasto, Białystok, Polanica Zdrój, a także BEFADO - lider obuwia dziecięcego, NOVITUS NANO E – nowoczesne kasy fiskalne firmy COMP SA, zegar pulsarowy Gdańsk 2011 Muzeum Historycznego Miasta Gdańska.
Zdaniem Laureatów do najważniejszych korzyści jakie ich firmom przyniósł udział w Konkursie i używanie Godła ''Teraz Polska'' należą przede wszystkim: prestiż, umocnienie pozytywnego wizerunku, wzrost zaufania, lojalności i uznania klientów, wzrost rozpoznawalności firmy i jej oferty, ogólne korzyści wizerunkowe, wzrost konkurencyjności firmy i/lub jej oferty.
Godło ''Teraz Polska'' na przestrzeni 20 lat stało się marką samą w sobie, a jego stosowanie jest dobrą formą promocji firm. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej i Rynku MARECO, ponad 90% badanych uważa, że stosowanie Godła „Teraz Polska” w działaniach promocyjnych służy budowaniu prestiżu firmy oraz poprawie wizerunku przedsiębiorstwa lub produktu/usługi wśród ich odbiorców, kontrahentów, partnerów biznesowych oraz w otoczeniu społecznym, a także w oczach pracowników firmy i konkurentów.
Prawie połowa ankietowanych uznała, że Godło ''Teraz Polska'' wpływa na wzrost sprzedaży nagrodzonych produktów/usług oraz innych produktów/usług pozostających w ofercie przedsiębiorstwa. Prestiż Godła ''Teraz Polska'' umacniają: przejrzyste procedury konkursowe, obiektywizm, kompetencja i niezależność ekspertów i członków Kapituły.
''Zdobycie lauru w XVII edycji Konkursu ''Teraz Polska'', który był jednocześnie I edycją skierowaną do gmin, to wielkie wyróżnienie i wielki prestiż. Uważamy, że nagroda ta nobilituje, bo jest przyznawana najlepszym z najlepszych, ale równocześnie zobowiązuje do coraz to lepszych działań na rzecz lokalnej społeczności.” - Maria Jolanta Batycka - Wąsik, Wójt Gminy Lesznowola.
Patronami medialnymi Konkursu „Teraz Polska” są: Pap Samorządowy, Forum Samorządowe, Polish Market, Nowa Wieś Europejska, Portal Innowacji i Proto.pl.