Fundacja Partnerem studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim
Z satysfakcją informujemy, że Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego jest Partnerem studiów podyplomowych "MARKETING TERYTORIALNY – promocja rozwoju regionów i miast". Studia uruchomione w 2009 r. przez Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego były pierwszymi tego typu studiami w Polsce. Obecnie dobiega końca pierwsza ich edycja, a wkrótce zakończy się rekrutacja na II edycję.
To, co wyróżnia ofertę Uniwersytetu Warszawskiego, to oprócz renomy uczelni i uznanych nazwisk organizatorów tej inicjatywy (kierownikiem jest Prof. Krzysztof Opolski), unikalny program oraz niepowtarzalna atmosfera studiowania.
Program studiów jest efektem wielu konsultacji ze specjalistami zajmującymi się szeroko rozumianym marketingiem terytorialnym – z firmami marketingowymi, samorządami, organizacjami rządowymi i pozarządowymi.
Zajęcia odbywają się w niewielkich grupach, w pierwszej edycji uczestniczyło 18 osób, co nie tylko sprzyjało nauce, ale także zaowocowało zawiązaniem się wielu relacji zawodowych. Nieliczna grupa studentów sprzyja także aktywnemu uczestnictwu w zajęciach i stwarza doskonałe warunki do pracy warsztatowej. W efekcie w ankiecie ewaluacyjnej, którą wypełniają studenci, można napotkać takie oceny: "Ciekawa inicjatywa. Piątka z plusem dla organizatorów".
Więcej o idei studiów można dowiedzieć się ze strony internetowej studiów.