FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
Jak ugryźć 300 miliardów złotych?

Jak ugryźć 300 miliardów złotych?

7 maja 2013

Odpowiedź na pytanie o możliwości wykorzystania funduszy UE w latach 2014-2020 na promocję jednostek samorządu terytorialnego i Polski znajdą Państwo podczas Konferencji „Inteligentny Marketing Miejsc - jak ugryźć 300 mld złotych?”, która odbędzie się 9 maja br. w Sali Notowań, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, ul. Książęca 4.

Polskie miasta i regiony, od kilku już lat, traktują promocję i budowanie wizerunku jako jedno z kluczowych zadań zwiększających konkurencyjność miejsca. W ostatnich latach, dzięki środkom UE perspektywy 2007-2013, polskie JST miały możliwość tworzenia i promocji atrakcji oraz produktów turystycznych, realizowania multimedialnych kampanii promocyjnych, organizacji wydarzeń kulturalnych itp. W nowej perspektywie finansowej UE na lata 2014-2020, do której dokumenty operacyjne są teraz przygotowywane na poziomie poszczególnych krajów, prawdopodobnie nie będzie środków wprost dedykowanych zadaniom promocyjnym jednostek samorządu terytorialnego. W tej sytuacji powstaje pytanie, czy i w jakim zakresie możliwe będzie programowanie działań marketingowych JST z wykorzystaniem funduszy UE w latach 2014-2020 - wyjaśnia Adam Mikołajczyk z Instytutu Best Place.

Gościem specjalnym konferencji będzie Juan Carlos Belloso Gil, ekspert Instytutu Best Place, założyciel hiszpańskiej agencji Future Places, wraz z którą realizował projekty marketingu miejsc m.in. dla Barcelony. Podczas konferencji wygłosi wykład pt. “Inteligentne projekty promocyjne miast i regionów – dobre praktyki z UE. Wnioski dla Polski.“

Wystąpienie będzie odpowiadało na jeden z głównych celów spotkania jakie założyli jego Organizatorzy:
- Identyfikacja możliwości programowania przedsięwzięć promocyjnych JST wpisujących się w założenia nowej perspektywy finansowej UE.
- Pokazanie najlepszych praktyk z UE – projektów marketingowych, których trzonem jest wytworzenie dla JST konkretnej wartości dodanej.
- Stworzenie płaszczyzny dialogu pomiędzy JST aktywnymi w dziedzinie marketingu terytorialnego, a podmiotami partycypującymi w opracowaniu programów dla kolejnego budżetu UE.

Pełny program wydarzenia

Rejestracja na stronie: 300mld.bestplaceinstytut.org

Organizatorami konferencji są: Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc oraz Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.

Partnerzy merytoryczni: Polska Organizacja Turystyczna, Telewizja Polska, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.

Patroni medialni: Grupa RMF, Onet, Serwis Samorządowy PAP, THINKTANK Magazine, PRoto oraz Magazyn Teraz Polska:.
 

karta dół laureaci 2024

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.