Jak ugryźć 300 miliardów złotych?
Odpowiedź na pytanie o możliwości wykorzystania funduszy UE w latach 2014-2020 na promocję jednostek samorządu terytorialnego i Polski znajdą Państwo podczas Konferencji „Inteligentny Marketing Miejsc - jak ugryźć 300 mld złotych?”, która odbędzie się 9 maja br. w Sali Notowań, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, ul. Książęca 4.
Polskie miasta i regiony, od kilku już lat, traktują promocję i budowanie wizerunku jako jedno z kluczowych zadań zwiększających konkurencyjność miejsca. W ostatnich latach, dzięki środkom UE perspektywy 2007-2013, polskie JST miały możliwość tworzenia i promocji atrakcji oraz produktów turystycznych, realizowania multimedialnych kampanii promocyjnych, organizacji wydarzeń kulturalnych itp. W nowej perspektywie finansowej UE na lata 2014-2020, do której dokumenty operacyjne są teraz przygotowywane na poziomie poszczególnych krajów, prawdopodobnie nie będzie środków wprost dedykowanych zadaniom promocyjnym jednostek samorządu terytorialnego. W tej sytuacji powstaje pytanie, czy i w jakim zakresie możliwe będzie programowanie działań marketingowych JST z wykorzystaniem funduszy UE w latach 2014-2020 - wyjaśnia Adam Mikołajczyk z Instytutu Best Place.
Gościem specjalnym konferencji będzie Juan Carlos Belloso Gil, ekspert Instytutu Best Place, założyciel hiszpańskiej agencji Future Places, wraz z którą realizował projekty marketingu miejsc m.in. dla Barcelony. Podczas konferencji wygłosi wykład pt. “Inteligentne projekty promocyjne miast i regionów – dobre praktyki z UE. Wnioski dla Polski.“
Wystąpienie będzie odpowiadało na jeden z głównych celów spotkania jakie założyli jego Organizatorzy:
- Identyfikacja możliwości programowania przedsięwzięć promocyjnych JST wpisujących się w założenia nowej perspektywy finansowej UE.
- Pokazanie najlepszych praktyk z UE – projektów marketingowych, których trzonem jest wytworzenie dla JST konkretnej wartości dodanej.
- Stworzenie płaszczyzny dialogu pomiędzy JST aktywnymi w dziedzinie marketingu terytorialnego, a podmiotami partycypującymi w opracowaniu programów dla kolejnego budżetu UE.
Rejestracja na stronie: 300mld.bestplaceinstytut.org
Organizatorami konferencji są: Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc oraz Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.
Partnerzy merytoryczni: Polska Organizacja Turystyczna, Telewizja Polska, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.
Patroni medialni: Grupa RMF, Onet, Serwis Samorządowy PAP, THINKTANK Magazine, PRoto oraz Magazyn Teraz Polska:.