FUNDACJA POLSKIEGO
GODŁA PROMOCYJNEGO

karta góra
Konkurs „Teraz Polska” – ostatnia szansa na zgłoszenia!

Konkurs „Teraz Polska” – ostatnia szansa na zgłoszenia!

21 stycznia 2018

Krzysztof Przybył

Powiada się, że lepiej późno niż wcale. To prawda, która tyczy się również naszego flagowego projektu, czyli konkursu „Teraz Polska”. Do 2 lutego przyjmujemy zgłoszenia do tegorocznej, XXVIII edycji. Laureaci, czyli najlepsze produkty, usługi, innowacje oraz gminy, uzyskają prawo do posługiwania się szeroko rozpoznawalnym, biało-czerwonym Godłem.

Rozpoznawalność Godła „Teraz Polska” jest dobrze udokumentowana. Fundacja zleciła przeprowadzenie badań ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Wyniki pokazują, że 80% badanych spotkało się z naszym biało-czerwonym znakiem na kupowanych produktach. 96% respondentów kojarzy Godło z jakością, a 80% badanych za wysoką jakość jest nawet w stanie zapłacić więcej. 

Produkty i usługi oznaczone Godłem „Teraz Polska” są lubiane przez konsumentów. Godło jest bowiem rozpoznawalne i cieszy się wysoką wiarygodnością – budowaną przez niemal trzydzieści lat. To także zasługa mediów, które rokrocznie nagłaśniają naszą inicjatywę, w tym naszego stałego partnera – Telewizji Polskiej (która jest jednym z naszych honorowych laureatów).

Kto może wziąć udział w konkursie? Każdy przedsiębiorca działający na obszarze naszego kraju. Nie liczy się wielkość zatrudnienia, skala obrotów bądź zysków. Liczy się tylko najwyższa jakość. To ona decyduje o przyznaniu nagrody. Dlatego wśród laureatów są i małe, rodzinne firmy (np. Sądecki Bartnik, Nalewki Staropolskie, Piekarnia „Złoty Kłos”), jak i wielkie spółki (Fakro, Ursus, Blachy Pruszyński). Co roku wyróżniane są także wyjątkowe organizacje i inicjatywy, promujące Polskę, np. Szlachetna Paczka, Tour de Pologne czy Rajd Polski. 

Dość samochwalstwa. O opinie warto spytać laureatów. Oni zaś przyznają, że uzyskanie Godła „Teraz Polska” bywa wiatrem w biznesowe żagle. Nie mają wątpliwości, że ten znak to efektywne narzędzie, które ma wpływ na sprzedaż produktów i usług, a także pomaga w promocji przedsiębiorstwa. Czuję się upoważniony, by zacytować Janusza Komurkiewicza z Fakro – firmy, która jest jednym z liderów produkcji okien dachowych. „Godło Teraz Polska zdobyliśmy w 1996 r. i od tego czasu rozpoczęliśmy ekspansję na rynki zagraniczne. Dzisiaj możemy się pochwalić, że m.in. dzięki współpracy z Fundacją „Teraz Polska” jesteśmy firmą globalną i jako wicelider rynku okien dachowych osiągnęliśmy 15-proc. udział w światowej sprzedaży” – mówi Janusz Komurkiewicz. Niech to posłuży za najlepszą rekomendację.

Koniecznie trzeba przypomnieć, że procedura w konkursie „Teraz Polska” jest przejrzysta. O wskazaniu tej lub innej firmy bądź gminy nie decyduje widzimisię organizatorów. Wybór dokonywany jest na podstawie ocen ekspertów. Dzięki pracy ponad stu (!) niezależnych ekspertów, którzy weryfikują zgłoszenia w konkursie, firmy otrzymują obiektywną i profesjonalną ocenę zgłoszeń. Ostatecznie zwycięzców wyłania Kapituła składająca się z autorytetów życia społecznego, gospodarczego, naukowego i kulturalnego.

Nie czekajcie, Szanowni Państwo, do 2 lutego. Już teraz wejdźcie na stronę Fundacji "Teraz Polska" i wypełnijcie ankietę. Stracić nie można, a zyskać wiele – i owszem!

karta dół

Czytaj także

Kontakt

Fundacja Godła Polskiego "Teraz Polska"

ul. Górskiego 1
00-033 Warszawa

Sekretariat

Telefon: (+48) 22 201 26 90
fundacja@terazpolska.pl

Dział Konkursu

Telefon: (+48) 22 826 01 91
konkurs@terazpolska.pl

Dział PR i komunikacji

Telefon: 506 000 253
kamilbroszko@terazpolska.pl

 

Klauzula Informacyjna (PDF)

Zamów newsletter

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego z siedzibą w Warszawie (00-033), przy ul. Górskiego 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@terazpolska.pl , telefonicznie pod numerem +48 22 201 26 90 lub pisemnie na adres Fundacji.

Państwa dane są i będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Uzasadnionymi interesami administratora jest prowadzenie newslettera i informowanie osób zainteresowanych o działaniach Fundacji.

Dane osobowe będą udostępniane do wglądu dostawcom usług IT w zakresie niezbędnym do utrzymania infrastruktury IT.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że wyrażą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych w wymienionym celu.

Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, do usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, do sprzeciwu na przetwarzanie a także prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe). Przysługuje Państwu także możliwość skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub do właściwego sądu.

Podanie danych jest niezbędne do subskrypcji newslettera, niepodanie danych uniemożliwi wysyłkę.