Kultura jako narzędzie promowania marki "Polska"
W piątek, 18 marca 2016 r. w Instytucie Adama Mickiewicza w Warszawie odbyła się debata „Kultura a sprawa polska” zorganizowana przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego we współpracy z IAM. Podczas spotkania poruszone zostały kwestie budowania marki kraju poprzez kulturę oraz powinności państwa jako mecenasa sztuki.
Debatę poprowadził Radek Brzózka, a udział w niej wzięli (w kolejności alfabetycznej):
- Dorota Buchwald, Instytut Teatralny
- Leszek Jażdżewski, Liberte!
- Rafał Kasprzak, Szkoła Główna Handlowa
- Andrzej Matusiak, Stołeczna Estrada
- Rafał Olbiński, malarz, grafik, "Wybitny Polak" 2013
- Paweł Potoroczyn, Instytut Adama Mickiewicza
- Krzysztof Przybył, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego
- Bogna Świątkowska, Fundacja Bęc Zmiana
- Krzysztof Zanussi, reżyser, scenarzysta, filozof
Relację z debaty będzie można przeczytać w magazynie „Teraz Polska” (nr 02/2016).